Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYS04 mammat ja taaperot, PERJANTAIPINO!

28.07.2006 |

mitämitä? Kello jo puoli 10, eikä pinoa?

Kaivautukaa koloistanne, edes Böö?

Mimmu kera aamuvirkkujen

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatu, tytöt on reissuissa jääneet nukkumaan samaan huoneeseen keskenään, joten sikäli aihe ei ole uusi. Kikatukset ja kälätykset oli odotettavissa. Reissujen rohkaisemana alkoi tulla enemmän sellainen olo, että nyt pitää toimia. Vaikken päässytkään syksyksi töihin ja lasten ole pakko herätä samaan aikaan aamuisin. Yö varmaankin tulee menemään ihan hyvin, tai tuskin ainakaan montaa yötä menee huonosti. Mökilläkin pari viimeistä iltaa nukahtivat tosi hyvin ja ilman ääntäkään. Meillä tota siirtoa on viivyttänyt sekin, ettei tiedetty miten järjestää yläkerran huoneet uudelleen. Lisäksi pinnis on niin iso, että piti purkaa osiin siirtämisen takia.

Ankkikselle jaksua! Uskon, että on tyypillistä miestä ottaa oma aika täysin omanaan ja unohtaa muu perhe. Tympeää se kyllä on! Itsekin enemmän odottaisin jotain ylläriä tai edes jotain kotityön suorittamista. Aikoinaan syyslapsosen alkuraskaudessa lähdin esikoisen kanssa serkkuni luokse viikonlopuksi ja takaisintullessa täällä odotti tyhjä jääkaappi. Vai olikohan se sittenkin silloin Levin reissun jälkeen. Miehellä kun ei ollut tullut mieleen, että lauantaina kaupat menee kiinni klo 18. Kyllä sen täytyi olla Levin reissun aikaan, kun oltiin vielä oltu monta päivää pois ja aikaa ois ollut käydä kaupassa.

Isovanhempien puolueellisuudesta en osaa sanoa, kun meidän lapsukaiset on ainoita lapsenlapsia molemmille. Onko teidän lapset olleet vähemmän hoidossa? Luulen, että yksi syy voi olla se, kun toiset osaa käyttää isovanhempia paremmin hyväkseen ja toiset jää sitten varjoon.

Täytyis lähteä nukkumaan. Huomenna on taas uusi päivä ja voi vielä kuvitella olevansa lomallakin:)

T: Ynis

Vierailija
22/22 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, vaikkei varmaan kiinnosta vastata:)

Pitäisköhän sun useammin laittaa Onska nukkumaan? Jos saisitte kehitettyä oman toimivan systeemin? Ei kuulosta kivalta vaihtoehdolta, jos pääsee helpommalla miehen nukuttaessa, mutta olen sitä mieltä, että sen pitäis sujua molemmilta.

Meillä mies lomalla hotellissa kieltäytyi pissattamasta esikoista, kun " ei osaa ilman pottaa" . Mökillä potan tyhjentäminen kakasta ilman vesivessaa aiheutti samanlaisen laistamisen; " kun ei tiedä minne mökillä kakka heitetään" . Hohhoijakkaa!

En tarkota moittia, mutta meillä mies on kuitenkin joihinkin tehtäviin keksinyt omat keinot, vaikka minä teen eri tavalla. Eli lapset voi hyvinkin oppia eri vanhemman kanssa toimimaan erilailla. Pitää vaan itse koittaa pysyä varmana tapojensa kanssa. Tsemppiä nukutuspuuhiin!

T: Ynis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla