Miksi media ja päättäjät lähti nyt yhtäkkiä koronahössötykseen?
Ihan laukalle lähti niiden koko homma.
Mitä tapahtui? Miksi kansaa pitää nyt saada hysteerikseksi ja pelokkaaksi?
Ihmetyttää.
Kommentit (87)
Denialisteilla ei vaan pää kestä.
Vaikka täysin olisikin kyse ”salaliitosta”, että saadaan rokote laitettua kaikille yms., niin kai te ”salaliittolaiset” ymmärrätte ettei heidän (Bill Gates yms) olisi mitenkään kannattanut tehdä virusta, joka ei oikeasti ole vaarallinen? Eihän siitä olisi mitään hyötyä, joten kannattaisi ehkä miettiä miten haluaa itse toimia jos haluaa seistä ns.vapaalla puolella, kyseessä on varmaankin ensimmäinen erä virusta, joka iskee monisairaisiin, vanhuksiin (Kevennetään kuormaa) yms., seuraava varmaankin on sellainen joka iskee lapsiin jne., jonka jälkeen jokaisella kierroksella saadaan ihmiset pelkäämään enemmän ja enemmän ja hakeutumaan rokotusten pariin. Pelkoon ei omasta mielestäni ole syytä, kun tiedostaa tämän ja itse ainakin suojaa itseäni niin hyvin kuin mahdollista en pelon vaan sen takia, että en usko viruksen olevan missään tapauksessa kuitenkaan vaaraton ja mielestäni rokote sekä koko Bill Gates kuvio taustalla on erittäin kyseenalainen, mutta samalla tiedostaen sen että virus todella on vaarallinen, se heidän koko pointtinsa onkin, joten sen takia suhtaudun siihen myös niin. Varmaankin moni ”salaliitto teoreetikko” on vaan ettei tämä ole vaarallista, eletään normaalisti ja halataan yms., eivät ehkä ole miettineet sitä, että miksi ihmeessä he loisivat ”vaarattoman viruksen” jonka kautta saisivat ihmiset ottamaan rokotteet joiden tarkoitus olisi mm.sterilisoida ja vähentää välilukua?!? Se luokin vain juuri sellaisen ”pattitilanteen”, jossa moni ns.rokotevastainen seisoo, näkee ja tiedostaa kuvion taustalla, mutta joko ihmeellisesti kuvittelee tämän olevan vaaraton ja kuvittelee että se menee pois sillä, että ns.toimii normaalisti tai menee yhteiskunnallisen linjan mukaan (tämä on juuri se mitä nämä kaiken takana olevat haluavat), molemmat linjat saadaan hallintaan. Toiset sitä kautta, että jossain vaiheessa viimeistään virus kehitetään, niin että se poistaa nämä ns.rokotevastaiset ja toinen puoli saadaan hallintaan rokotusten kautta, sinne väliin jäävät mielestäni ne jotka keksivät keinon välttää virusta ja olla ottamatta rokotetta.... pisti vaan miettimään, kun ihmettelen tätä ”salaliittoteoreettikkojen” viruksen vaarattomuus ajatuksia (niinhän he haluavat myös niiden ajattelevan jotka ovat ns.rokotevastaisia, koska ne voidaan hoitaa sitten omanaan kokonaan pois, kun kuvittelevat viruksen olevan vaaraton), pelkoon ei mielestäni todellakaan ole syytä, vaan Itselleen tämän yhtälön kyseenalaistaminen ja todella sen miettiminen ette siinä olisi yhtään mitään järkeä laskea ulos virus joka ei olisi vaarallinen, kun koko sen idea on vähentää väestöä ja rokotteen steriloida, joten mahdollisimman moni kuolema on vaan hyvä koko tämän uuden ajan kehittäjille... just saying..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua. Ei nuo luvut nyt niiiiin huonoilta vaikuta.[/quote
Et ole sitten huomannut, että tartunnat ovat lisääntyneet joka päivä?
Myös sairaalapotilaiden nopea lisääntyminen on ollut koko ajan kasvussa ja tästä nimenomaan lääkärit ovat olleet huolissaan. Etkö usko näitä asiantuntijoita, jotka näkevät epidemian laajentumisen nimenomaan siellä arjessa ja tarkoitan näitä HUS:n lääkäreitä. (Järvinen, Tuominen, Lehtonen)
En. Mä en taida enää uskoa edes noita. Olen itsekin muinoin ollut siellä töissä ja satun muistamaan ne lääkeyhtiöiden maksetut lounaat yms. pääsin itsekin syömään lääkeyhtiöiden piikkiin.
Olen itsekin sairaanhoitaja ja tuo "lounaat" on niin ikivanha juttu, että en jaksa sitä edes kommentoida. Uskon näihin päteviin lääkäreihin ja asiantuntijoihin, he tekevät pitkää päivää ja yrittävät säästää ihmishenkiä. Ja kyllä se iäkkään isovanhemman menettäminen koronaan koskee samalla tavalla meitä "normaaleja" ihmisiä. Kun koronan vakava muoto sattuu omalle kohdalle, niin vitsit ovat silloin vähissä. Vain etuoikeutettu Donald Trump saa erityis-erityiskohtelua, me muut saamme tyytyä siihen tavalliseen hoitoon, joka kuitenkin Suomessa on huipputasoa. Toivottavasti koronaan löytyy nopeasti hyvä rokote, mutta sitä ennen meidän kansalaisten on hyvä noudattaa asiantuntijoiden neuvoja, eikä pyöritellä typeriä salaliittoteorioita päässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös sairaalapotilaiden nopea lisääntyminen on ollut koko ajan kasvussa ja tästä nimenomaan lääkärit ovat olleet huolissaan. Etkö usko näitä asiantuntijoita, jotka näkevät epidemian laajentumisen nimenomaan siellä arjessa ja tarkoitan näitä HUS:n lääkäreitä. (Järvinen, Tuominen, Lehtonen)
En. Mä en taida enää uskoa edes noita. Olen itsekin muinoin ollut siellä töissä ja satun muistamaan ne lääkeyhtiöiden maksetut lounaat yms. pääsin itsekin syömään lääkeyhtiöiden piikkiin.
Olen itsekin sairaanhoitaja ja tuo "lounaat" on niin ikivanha juttu, että en jaksa sitä edes kommentoida. Uskon näihin päteviin lääkäreihin ja asiantuntijoihin, he tekevät pitkää päivää ja yrittävät säästää ihmishenkiä. Ja kyllä se iäkkään isovanhemman menettäminen koronaan koskee samalla tavalla meitä "normaaleja" ihmisiä. Kun koronan vakava muoto sattuu omalle kohdalle, niin vitsit ovat silloin vähissä. Vain etuoikeutettu Donald Trump saa erityis-erityiskohtelua, me muut saamme tyytyä siihen tavalliseen hoitoon, joka kuitenkin Suomessa on huipputasoa. Toivottavasti koronaan löytyy nopeasti hyvä rokote, mutta sitä ennen meidän kansalaisten on hyvä noudattaa asiantuntijoiden neuvoja, eikä pyöritellä typeriä salaliittoteorioita päässään.
En mä salaliittoja epäile vaan lääkärien rehellisyyttä. Jos ne on olleet ennenkin ostettavissa niin kyllä ne voi olla nytkin. Se seikka ei ole muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä salaliittoja epäile vaan lääkärien rehellisyyttä. Jos ne on olleet ennenkin ostettavissa niin kyllä ne voi olla nytkin. Se seikka ei ole muuttunut.
Ai ajattelet, että lääkärit ajavat tässä omaa asiaansa, kun ovat huolissaan tautitilanteesta? Levittävätkö he tautia tahallaan, vai mitä "rehellisyyttä" tarkoitat? Miten ne lääkärit tässä tilanteessa ovat "ostettavissa", vai huijaavatko he tilanteen vakavuutta? Mitä oikeen tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne muinoin syödyt lääketehtaiden lounaat tähän tilanteeseen nyt vaikuttavat? Niissä lounaissako se koronavirus sitten piili, luulin, että niissä kiinalaisissa lepakoissa ja sivettikissoissa? Kaukaa haettukin tuota syytä, kun se olikin lääketehtaan tarjoamassa lounaassa!
Thl:n lukuja. Mitä sinä pelkäät?