Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni juo six-packin/päivä

Vierailija
01.04.2014 |

siis 0.5l packin. On julmetun lihava. Jos saisin hänet lopettamaan paljonko hän laihtuisi kuukaudessa.

Yritän saada tästä hänelle keppihevosen lopettamiselle, en vaan saa muutettua olutta läskikiloiksi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppänen ei muuten juonut sixpackia joka päivä, vaan usein oluen tai kaksi. Iso ero.

Vierailija
22/29 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tippuisi keskimäärin vajaan kilon viikossa. 3-4kg kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 16:02"]

Seppänen ei muuten juonut sixpackia joka päivä, vaan usein oluen tai kaksi. Iso ero.

[/quote]

Kyllä se minusta sanoi siinä kirjassa että kaupassa taas ostoskärryyn vilahti isin päiväannos, sixpack oluita... 

Ja Seppänenhän on vuoden jälkeen palannut alkoholin käyttäjäksi, tosin en tieädn käyttääkö enää yhtä paljon kuin ennen. Ehkä/toivottavasit ei koska ei elimistö loputtomiin vanhemmiten enää suurkulutusta kestä.

Vierailija
24/29 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 01:21"]

Tuota.... Miksi niin monet ovat sitä mieltä että jos käyttää vähän reippaammin alkoa niin silloin on PAKKO olla ongelmia tai ainakin ne ovat vaanimassa ihan just nurkan takana?

Itse olen kanssa seurustellut alkoholin kanssa monia vuosia menestyksekkäästi ilman ongelmia. Korkeintaan "ongelmat" ovat olleet muiden päässä. Mitä ne "ongelmat" tarkalleen olivat, se jäi toki epäselväksi. Nyt olen sitten ollut ilman alkoholia vajaan vuoden, eikä siitäkään ole ollut mitään "ongelmia." Ylipäänsä on hieman hassua tehdä ongelmia asiasta josta ei tarvitsisi ongelmia tehdä.

Jos miehesi tykää naukkailla six-packin illassa niin eihän se varmaan sisuskaluille pitemmän päälle gutaa tee, mutta ei myöskään kannata alkaa maalailemaan piruja seinille ja odottamaan että "ihan kohta ne ongelmat alkaa."

[/quote]

Koska kukkahattutätimammat, niin kaikki muu paitsi suklaan mussuttaminen on saatanasta.

Vierailija
25/29 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku oluen tissuttelu ei ole ryyppäämistä eikä humahakuista juomista, joten alkoholismista ei ole kysymys. Sanoisin, että kyseessä on eräänlainen harrastus hyvän nautintoaineen seurassa.

-pekka25v-

Vierailija
26/29 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 16:23"]

Miehelläsi on alkoholiongelma.

kokemuksella voin kertoa. Jos viikon ilman niin hienoa, mutta jos ei voi olla ottamatta yhtäkään on ongelma valmis.

[/quote]

Ei alkoholiongelmaiset ota "yhtä". Ne jotka ottaa yhden tai kaksi eivät ole alkoholiongelmaisia. Alkoholisti juo koko pullon, ja se on viinaa.

[/quote]

Määristä viis, jos sitä alkoholia on PAKKO saada joka päivä, on kyseessä ongelma.

Vierailija
27/29 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 01:21"]

Tuota.... Miksi niin monet ovat sitä mieltä että jos käyttää vähän reippaammin alkoa niin silloin on PAKKO olla ongelmia tai ainakin ne ovat vaanimassa ihan just nurkan takana?

Itse olen kanssa seurustellut alkoholin kanssa monia vuosia menestyksekkäästi ilman ongelmia. Korkeintaan "ongelmat" ovat olleet muiden päässä. Mitä ne "ongelmat" tarkalleen olivat, se jäi toki epäselväksi. Nyt olen sitten ollut ilman alkoholia vajaan vuoden, eikä siitäkään ole ollut mitään "ongelmia." Ylipäänsä on hieman hassua tehdä ongelmia asiasta josta ei tarvitsisi ongelmia tehdä.

Jos miehesi tykää naukkailla six-packin illassa niin eihän se varmaan sisuskaluille pitemmän päälle gutaa tee, mutta ei myöskään kannata alkaa maalailemaan piruja seinille ja odottamaan että "ihan kohta ne ongelmat alkaa."

[/quote]

Olet laittanut välit poikki kaikkiin, jotka ovat huomauttaneet juomisestasi? Tyypillistä alkkiksen herkkänahkaisuutta.

Vierailija
28/29 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:52"]

Määristä viis, jos sitä alkoholia on PAKKO saada joka päivä, on kyseessä ongelma.

[/quote]

Paskan marjat, minun on PAKKO saada YKSI olut joka päivä saunan jälkeen ja ei minua kukaan ole vielä alkoholiongelmaiseksi kutsunut. Humalassa olen ollut viimeksi 8kk sitten..M33

Vierailija
29/29 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 16:23"]

Miehelläsi on alkoholiongelma.

kokemuksella voin kertoa. Jos viikon ilman niin hienoa, mutta jos ei voi olla ottamatta yhtäkään on ongelma valmis.

[/quote]

Ei alkoholiongelmaiset ota "yhtä". Ne jotka ottaa yhden tai kaksi eivät ole alkoholiongelmaisia. Alkoholisti juo koko pullon, ja se on viinaa.

[/quote]

[/quote]

No silloin se ongelma on vain sinun päässäsi eikä missään muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän