Pitkään jatkunut ripuli, huonovointisuus ja laihtuminen - mistä johtuu?
Älkää sanoko että mene lääkärille koska olen yrittänyt mutta linjat on tukossa koronan ja influenssarokotteiden takia.
Nyt jopa olen herännyt keskellä yötä oksentamaan ja aamulla ripuloimaan. Koronatesti nega. Mikä mua vaivaa AV palstan läkärit?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Salmonella?
Voiko salmonella kestää viikkotolkulla?
Varma tieto kirjoitti:
Lapamato
Voi olla koska olen kyllä syönyt raakaa kalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salmonella?
Voi. Mun äidillä oli ja kesti muistaakseni parikin kuukautta.
Mä olen kyllä päässyt lääkäriin, julkiselle, Helsingissä. Mene lääkäriin.
Dyspioosi. Lääkäri voi tutkia suolen bakteerit ja määrätä antibiootin jos on vinksallaan tasapaino
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salmonella?
Voi. Mun äidillä oli ja kesti muistaakseni parikin kuukautta.
Teillä taitaa olla äidin kanssa läheiset välit, kun tiedät jopa hänen ulostamistiheyden ja ulosteen koostumuksen!
Päivystykseen voi aina mennä. Peijaksessa ei ole klo 7 arki-aamuna ketään.
Vatsa- tai paksusuolen syöpä. Lääkäriin ja kiireesti!
Tänään oli lehdessä (Lapin kansa). Korona löytyi tytöllä vain kolmannella testillä. Kävi 3 kerta sairalassa pitkittyneen ripulin vuoksi. Sairasti 3 viikkoa, laihtui 5 kiloa.
Siis TODELLAKIN vaadit lääkäriajan! Käy muutkin normaalisti lääkärissä vaivoistaan ja nuo sinun oireesi ovat vakavia! En halua pelotella, mutta mieti nyt jos nuo johtuvat syövästä. Tarvitset hoitoa, soita heti huomenna terveyskeskukseen tai jos olet töissä niin työterveysasemalle!
Jos puhelinlinjat tukossa, mene aamulla heti kl. 08.00 paikan päälle varaamaan aika.
Tutkimuksia tarvitset selvästi, toi voi olla ihan mitä vaan.
Mene lääkärille. Pelkästään noista oireista emme mitenkään voi tietää, mistä on kyse. Mahdollisia diagnooseja on kymmeniä.