Pidän vain laihoista/hoikista miehistä
Ne on vain mun mielestä niin hyvännäköisiä. Mutta en ole itse laiha!
http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/41/32/a9/4132a96df2522dab0a7e4a8508dfcad2.jpg
http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/51/4b/fd/514bfd9d625c0905f72fcc71f6009dd7.jpg
Kommentit (19)
Sellaista ei ole kuin laihaläski. Se on vain plösöjen akkojen keksimä tekosyy.
Aha. Itse pidän miehistä, jotka ovat nauravaisia ja älykkäitä.
Tietysti laiha on parempi kuin lihava. Ja noilla miehillä on kyllä lihastakin melko paljon tuohon painoon nähden.
Minä taasen tykkään ylipainoisista miehistä (tyyliin 20-30kg ylipainoa). Olen itse ihan normaalipainoinen.
Minulla oli aikanaan juuri tuollainen mies, eikä se tuntunut miltään. Nykyisin minulla on 20kg ylipainoinen, mutta treenattu mies ja tuntuu TOOOOOOOsi hyvältä.
Eihän nuo mitään laihoja ole, paitsi ehkä ensimmäinen! Eikai se oma paino vaikuta siihen mistä tykkää. Mutta se oma ulkonäkö kyllä vaikuttaa siihen millainen kumppani on mahdollista saada...
En taas ymmärrä, miten joku voi syttyy ylipainoisista tai liian lihaksekkaista. Haluisin itsekin olla laiha.
Ap
Minäkin himoitsen pitkiä ja hoikkia miehiä. Uuuuh!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:42"]
Minä taasen tykkään ylipainoisista miehistä (tyyliin 20-30kg ylipainoa). Olen itse ihan normaalipainoinen.
[/quote]
Minkä ihmeen takia? Mitä sä niissä näet?
Toiset tykkää muhkummasta. Itselleni noi ylemmät on liian riukuja. Mun miehellä pitää olla kunnolla lihasta, laiheliinit on turn-off, samoit fläsät. Ite oon kuikelo.
Sama, haluan miehen olevan hoikempaa mallia kuin itse olen (tosin itsekin laihdutan)
Ylipaino on terveydelle haitallisempaa kuin tupakointi.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:42"]
[/quote]
Minkä ihmeen takia? Mitä sä niissä näet?
[/quote]
Rakastan miehellä isoa/isohkoa vatsaa ja muutenkin sellaista nallekarhumaista olemusta.
Vaikea selittää. Minä vain tykkään ylipainoisista miehistä.
Afrikassa on paljon laihoja miehiä, suorastaan kuolemanlaihoja. Se olisi sulle paratiisi. Muuta sinne.
Eivät nuo kuvien miehet mitään miehiä olleet, pikkupoikia ne olivat ainakin näin 40 vuotiaan silmissä. En nähnyt niissä "miehissä" siis sellaista, mitä arvostan ja ihailen, ulkonäkö on oikeastaan aika pieni asia muiden asioiden rinnalla. Kilojakin saa olla enemmän kuin noilla poikasilla on, kunhan on asialliset elintavat muuten.
Minä taas tykkään, että pitää olla isommat lihakset kuin noilla mutta rasvaa yhtä vähän.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:17"]
Minä taas tykkään, että pitää olla isommat lihakset kuin noilla mutta rasvaa yhtä vähän.
[/quote]
Eli tämmöisistä? http://25.media.tumblr.com/tumblr_m1rrjidWmR1qjz6zwo1_500.jpg
Onneksi ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, yleensä kaikille löytyy ottaja.
Itse pidän vain hoikista ja lyhyehköistä naisista. Pieni on kaunista:)
No aika moni varmaan pitää noista sun linkittämistä miehistä, koska ne eivät ole laihoja vaan selvästi treenaavia ja lihaksikkaita... Pidätkö myös laihoista plösöistä miehistä?