rakennekynnet, tipit pelkästään
kertokaa viisaammat, onko ihan ennenkuulumatonta pistää pelkät tipit kynsiin? koko kynnen päälle muotoilla ja liimata siis.
en tiedä kynsistä mitään:)
mun mielestä olis nätit ihan niinkin, ja onhan noita kaikenmaailman kynsitarroja sun muita, ja nuorena ostin teipillä kiinnitettävät tipit ne oli todella tarkotus käyttää niin. missään ei kyllä näy et kukaan käyttäs vain tippejä
Kommentit (17)
Siis tarkoitatko että ne kiinnitettäisiin geelillä?
Kyllä se melkein geelin vaatii tai jonkun muun pinnoitteen, pelkkä liimattu tippi lähtee aina herkästi irti.. Tää on vaan mun mielipide ja ainakin omissa kynsissä näin, en sitten tiiä mikä on totuus :D
tarkotin niinkun sanoin tippi muotoillaa kynnen mukaseksi. ja luulisin kyllä että liimalla pysyy, pysy niin hyvin aikanaan sillä teipilläkin ne mitkä oli tarkotettukin niin laitettavaks.siis kaksipuolinen teippi.
tätä mä kummastelin, kun tuntuu ettei kukaan pidä ees mahollisuutena tällästä :D so funny. kun kynsitarrojakin on! sehän on aivan sama vaikka leikkais pahvista palasen ja sen kiinnittäis, jos se vaan pysyy!
Meinasitko viilata sen tipin kynnen päälle tulevan reunan niin ettei sitä eroa tunnu? Jää aika helposti vaatteisiin yms kiinni jos siinä joku uloke on
Ruma rajahan siitä jää väkisinkin.
Se olisikin hirmukiva kun olis pahvinpalaset tarroineen kaikkineen kynsissä :-))
Mä en edelleenkään tajua mitä ap tarkoitttaa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:54"]
Mä en edelleenkään tajua mitä ap tarkoitttaa.
[/quote]
En mäkään... Siis pelkät tipit? Ei mitään massaa päälle? Kai sä ap tiedät mihin kohtaan ne tipit laitetaan? Voithan sä tietty ne laittaa pelkiltään (kukaan ammattilainen ei noin tee) mutta hemmetin rumaltahan se tulee näyttämään...
mielestäni ei jää rajaa, tuossa kun sovittaa päälle. ja mulla on kyllä niistä oikeista geelikynsistä jäänyt rumat rajat kun menee viikko-kaks ja kynsi kasvaa.
voihan kynsiin kiinnittää vaikka metallinpalat! muovi nyt vaan on se hyväksytty aines.
i rest my case:) porukka aattelee nyt sitä mitä niille on opetettu. oonkin aina ollut melko luova. testaan tippiteoriani kunhan ehdin
Kokeiltu, ei toiminut. Piti siis säästää aikaa laittamalla tipit eka ja seuraavana päivänä geelit ä. Kaikki lähti halkeili jne..
ei tule kestämään koska tippi loppuu kunnen stressioisteeseen
kovasti koitin selittää, ihan selkokielellä. ei tarkotus ole kohdella tippejä tippeinä eikä liimata kärkeen eikä käyttää geeliä.
tipit olis niinkuin kynsitarrat, leikata ne kynnen päälle
kouluaikoina kaveri värjäs tussilla kyntensä. joo, ei ammattilaiset tekis sitäkään eikä monta muutaka asiaa.
ei silti tarkota et cant be done.
Saat revittyä vain oman kyntesi pilalle pelkillä tipeillä :/ Tippi tarvitsee päälleen rakenteen jotta kynsi olisi vahva. Yksinään tippi on paitsi ruma, niin saattaa sopivasti kolahtaessaan viedä omaa kynsilevyä monen kerroksen verran koska stressipisteellä (kynnen korkein kohta, jolle esim. kynttä painettaessa jotain vasten muodostuu suurin rasitus) ei ole millä tukea tippiä.
eikö kukaan tiedä kynsistä mitään :O