Lue keskustelun säännöt.
  Alue: Aihe vapaa

Nyt miehelle tee-se-itse joulukalenteri! Mitä sä hankkisit pussukoihin?
25.11.2020 | 
                  Siis auttakaa mua keksimään 24 kivaa juttua miehen kalenteriin. Siis laitan ne pieniin lahjapussukoihin, joista mies saa sit joka päivä avata yhden. Ei tarvi olla sikakallista eikä hienoa. Alkoholi ei käy kun mies ei sitä käytä, mutta muuten ehdottakaa mitä mieleen tulee! Mitä sä ostaisit omallesi?
Kommentit (103)
Tein vuosia miehelle joulukalenterin. Hän ei tahdo keksiä mulle edes järkevää joululahjaa. Lopetin moiset kalenteripelleilyt ja ostan sellaisen nykyään vain itselleni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Alue: Aihe vapaa

Itse miehenä tykkäisin jos olis tämmöinen kalenteri. Sieltä olis kiva saada vaikka erilaisia juomia (kaikenmaailman erikoislimpparit, oluet yms), chilikastikkeita, jotain hyvää suolaista syötävää (esim beef jerkyt toimii). Keräilijäluonteena arvostaisin myös pokemon-kortteja tai lego-minifiguureita. Jouluaaton "luukkuun" vaikka joku hierontalahjakortti, aina selkä jumissa. En haluaisi mitään tuoksuja tai hygieniatuotteita, oon aika tarkka niiden kanssa ja en usko että osaisi ostaa oikeanlaisia (ellei siis ostaisi jotain mitä jo käytän).