Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiselle lämmin ja tuultapitävä pipo?

Vierailija
25.11.2020 |

Etsin itselleni pipoa joka pitäisi tuulta ja olisi lämmin mutta samalla hengittävä. Kokemuksia merkeistä ja malleista joista löytyisi näillä ominaisuuksilla hyviä pipoja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari Carhartin pipoa, jotka tuntuvat aika tuulenpitäviltä. Lisäksi mulla on Vaikon villapipoja, joista tiheäneuloksisempi pitää tuulta aika hyvin.

Vierailija
2/7 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pari Carhartin pipoa, jotka tuntuvat aika tuulenpitäviltä. Lisäksi mulla on Vaikon villapipoja, joista tiheäneuloksisempi pitää tuulta aika hyvin.

Onko nuo Vaikon piposi sellaista sileäpintaista neulosta vai sellaista "kohopintaista raidallista" neulosta? Toivottavasti tästä nyt ymmärsi mitä tarkoitin :)  ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Husky-merkkinen kaksikerroksista tiheäneuloksista puuvillatrikoota oleva pipo on ollut tosi lämmin. Ei tuule läpi edes hiihtoreissulla vaikka vähän vinkka kävisi!

Vierailija
4/7 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo Vaikon piposi sellaista sileäpintaista neulosta vai sellaista "kohopintaista raidallista" neulosta? Toivottavasti tästä nyt ymmärsi mitä tarkoitin :)  ap.

Jos tarkoitat raidallisella joustoneulosta, niin ovat joustoneulosta.

Vierailija
5/7 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.prisma.fi/fi/prisma/husky-fhill-pipo

Tällaisesta piposta siis Huskylta kokemusta! Vuori onkin fleeceä, ilmankos on superlämmin. Tämä kyseinen yksilö on näköjään poistunut myynnistä, mutta vielä sitä varmasti jostain saa.

Vierailija
6/7 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipot kutisee. Hirvee päänsärky tulee tuulesta eli huppu aina päässä.

Vierailija
7/7 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Haltin pipo jossa on korvien korkeudelle tulevassa "pantaosassa" kaksinkertaisen kankaan välissä tuulenpitävä kalvo. Pipon yläosa on tavallista hengittävää kangasta. Toimii hyvin:-) Kalvo on kai joku Stormwall tai joku sen tapainen. Toinen vastaava pipo on Erätukun valikoimasta jossa on sama idea. Jos on oikein kova tuuli tai sataa niin laitan tavallisen pipon ja sen päälle tuulen ja vedenpitävän hupun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme