Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te putsaatta kuivausrummusta sen osan, mikä kerää karvoja?

Vierailija
31.03.2014 |

Enkä tarkoita sitä siivilän tyylistä, mikä ainakin AEG:ssä on ovessa, vaan sitä mikä on laitteen alla ja sen saa ottamalla etusuojan pois. Leveän kenkälaatikon kokoinen, pituus-suunnassa menee raudat. Se kerää pölyä ja mua ärsyttää pestä sitä. Sitä pitää suihkuttaa tosi kauan, että sen saa puhtaaksi. Imuroiminen ei auta. Vettä kuluu ihan mahdottomasti ja sitten sen kestää kuivua monta tuntia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vedellä pesin, kun vielä oli sen mallinen rumpu jossa se oli. Eikä se ainakaan mua haitannut ettei kuiva ollut.

Vierailija
2/6 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä laitoin viimeksi sen takaisin hieman märkänä ja nyt siitä tippui vettä, kun otin sen sieltä. Eikä ollut edes kauaa edellisestä puhdistuksesta eikä ole ennen tippunu vettä, vaikka kohta 10 vuotta olen samalla rummulla kuivattanut.

Osassako ei ole tuollaista enää? Tuo on tehnyt kuolemaa jo pidemmän aikaa. Pitääkin perehtyä tarkemmin noihin rumpuihin ettei tule samallalailla toimivaa toiste.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hommattiin ihan alkuvuodesta Electroluxin kuivuri, siinä on lauhdutin kiinteänä, mutta sen edessä on sellainen siivilä mikä myös putsataan, samoin kun ovessa oleva siivilä. Ja hitto että on nopea verrattuna vanhaan kuivuriin, joka meillä oli 11v.

t: 2

Vierailija
4/6 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 12:15"]

Enkä tarkoita sitä siivilän tyylistä, mikä ainakin AEG:ssä on ovessa, vaan sitä mikä on laitteen alla ja sen saa ottamalla etusuojan pois. Leveän kenkälaatikon kokoinen, pituus-suunnassa menee raudat. Se kerää pölyä ja mua ärsyttää pestä sitä. Sitä pitää suihkuttaa tosi kauan, että sen saa puhtaaksi. Imuroiminen ei auta. Vettä kuluu ihan mahdottomasti ja sitten sen kestää kuivua monta tuntia.

[/quote]Siis kondensointi kenno? Ei sen tarkoitus ole kerätä pölyä, sehä kierrättää periaatteessa puhdasta ilmaa. Toki se ajan kanssa likaantuu, olen puhdistanut sen viemärin aukaisu aineella, en suosittele kokeilemaan, ohjeiden vastaista käyttöä.

Vierailija
5/6 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 12:15"]

[/quote]Siis kondensointi kenno? Ei sen tarkoitus ole kerätä pölyä, sehä kierrättää periaatteessa puhdasta ilmaa. Toki se ajan kanssa likaantuu, olen puhdistanut sen viemärin aukaisu aineella, en suosittele kokeilemaan, ohjeiden vastaista käyttöä.

[/quote]

Meillä oli ohjeissa, että joka 3. kk se pitää putsata myös ja mies taisi kanssa käyttää välillä siihen jotain Putkimiestä.

t: 2

Vierailija
6/6 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauhdutin nimeltään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi