Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut syysflunssan koska et noudata koronaohjeita?

Vierailija
25.11.2020 |

Opitko mitään?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ettei ole merkitystä noudattaako vai ei. Tuli kuitenkin päiväkodin kautta lapselle ja sitä kautta itselle. :/

Vierailija
2/22 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatan ohjeita ja sain flunssan? MItäs nytte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ettei ole merkitystä noudattaako vai ei. Tuli kuitenkin päiväkodin kautta lapselle ja sitä kautta itselle. :/

Et siis ymmärrä niitä ohjeita. Vaikka kohta vuosi on yritetty selventää.

Vierailija
4/22 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista. Et siis noudata ohjeita etkä tajua sitä itse.

Vierailija
5/22 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On flunssa tällä hetkellä, eilen uskaltauduin bussiin ja maskia en käytä enkä ole käyttänyt, koska siihen kertyvät streptokokit voivat sveitsiläistutkimuksen mukaan saada aikaan aivokalvontulehduksen. Täysin samanlainen flunssa kuin aina ennenkin.

Vierailija
6/22 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On flunssa tällä hetkellä, eilen uskaltauduin bussiin ja maskia en käytä enkä ole käyttänyt, koska siihen kertyvät streptokokit voivat sveitsiläistutkimuksen mukaan saada aikaan aivokalvontulehduksen. Täysin samanlainen flunssa kuin aina ennenkin.

Maski aiheuttaa kuulemma myös keuhkoahtaumaa, sekä happivajetta.

Vierailija
7/22 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartu flinssakaan kun noudattaa ohjeita. Niitä ohjeita pitää vaan noudattaa aina ja kaikkialla. Ei riitä, että noudattaa aina kun sattuu itselle sopimaan ja muistaa. Ihmiset on niin itsekkäitä ääliöitä etteivät edes itse ymmärrä esimerkiksi sitä, että riittävää etäisyyttä on pidettävä aina.

Vierailija
8/22 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjeita vois noudattaa, jos kuolleiden määrä tällä hetkellä olis vähintään 25 000, tai sitten pienemmmällä määrällä, mutta lapsia. Nyt niitä on kuitenkin vasta 400 ja iäkkäitä ovat.

Vierailija
9/22 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, nii se sitte täytyy olla. En ole käyttänyt julkisiä sitten helmikuun, en käy ravintoloissa, missään yleisötapahtumissa, kaupassa mahdollisimman vähän ja maski päässä, en kyläile, meillä ei kyläillä, en käy harrastuksissa, läträän desillä mennen tullen, pesen kädet kotiin tullesssa, teen etätöitä...mitä en ole huomannut? Jäljelle jää omat lapset. Ehkä pitää heittää ne pihalle.

Vierailija
10/22 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et noudata ohjeita etkä oppinut mitään. Opitko muutenkin hitaasta. Kuinka monesta aivokalvoontulehdustapauksesta olet Suomessa kuullut suhteessa koronatapauksiin?

Vierailija
11/22 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, nii se sitte täytyy olla. En ole käyttänyt julkisiä sitten helmikuun, en käy ravintoloissa, missään yleisötapahtumissa, kaupassa mahdollisimman vähän ja maski päässä, en kyläile, meillä ei kyläillä, en käy harrastuksissa, läträän desillä mennen tullen, pesen kädet kotiin tullesssa, teen etätöitä...mitä en ole huomannut? Jäljelle jää omat lapset. Ehkä pitää heittää ne pihalle.

Ehkä. Kannattaa ainakin vakavasti harkita.

Vierailija
12/22 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe ainakin sai ihan ala-asteella ja päiväkodista. Ei siinä paljon omat suojaukset auttaneet.

Vierailija
13/22 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on tänä syksynä ollut flunssia tavallista enemmän. Ohjeita on noudatettu.

Vierailija
14/22 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun tosi omituisen vatsakipu/kuume kombon sain, suojautumisesta huolimatta.

Oman kouluni ruokala on ainut paikka jossa olen ilman maskia ja silloin olen mahdollisimman etäällä muista.

Jos kyseessä oli vatsatauti niin oli kyllä maailman lievin, ehkä suojautuminen aiheutti lievemmän taudin 🤷🏼‍♀️

Vierailija
15/22 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartu flinssakaan kun noudattaa ohjeita. Niitä ohjeita pitää vaan noudattaa aina ja kaikkialla. Ei riitä, että noudattaa aina kun sattuu itselle sopimaan ja muistaa. Ihmiset on niin itsekkäitä ääliöitä etteivät edes itse ymmärrä esimerkiksi sitä, että riittävää etäisyyttä on pidettävä aina.

Ymmärrätkö kun on pieniä lapsia perheessä niin on aivan se ja sama noudatatko ohjeita, taudit tulee silti.

Vierailija
16/22 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen mukana tuli koulusta, sinne oli joku mennyt flunssassa tartuttamaan sitten muita ja lapsi sai tartunnan. Onneksi ei ollut koronaa, ainakaan tällä kertaa. Ei ihmiset osaa pitää lapsiaan pois koulusta vaikka millainen tauti olisi ja sitten siellä tartutetaan muita, kuten meille kävi. Ei ole enää paljoa kiinni omasta käytöksestä tällainen. Tai no varmaan pitäisi pysyä todella kaukana myös omasta lapsesta ettei saa tartuntaa, koska en muuten varmaan noudata ohjeita.

Vierailija
17/22 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain harva voi olla noin älykäs kuin sinä.

Vierailija
18/22 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Great Reset alkaa sitten tammikuussa, siitä voi lukea WEF:n sivulta (World Economic Forum), The Great Resetiin vaaditaan, että on suuri joukko köyhiä ja epätoivoisia ihmisiä, joiden yritykset kaatuneet ja työpaikat menneet. Köyhät ihmiset saadaan juuri näillä koronasuluilla, jos ei riitä vielä, niin parit korona-aallot lisää.

Eli mikä on The Great Reset, jos sen toteuttamisen vaatimuksena on ihmisten rajusti heikentyneet olot - miksi reset voidaan tehdä vasta sitten, kun talous on murrettu? Tarkoittaisiko kaikkein suurin reset siis sitä rokotetta, sillä tautihan ei kuulemma taltu ilman rokotetta? Eikä köyhyys poistu ilman sulkutoimien lopettamista, joka taas ei ole mahdollista ilman taudin nujertamista, rokotetta?

Vierailija
19/22 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ensimmäinen syksy moneen vuoteen kun olen ollut täysin terve! Ei niin mitään, ei yhtään mitään. Mahtavaa!

Vierailija
20/22 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain influenssarokotteesta flunssan oireet viikolsi, muuten ei olla perheessä sairasteltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi