Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sietää sitä että lapseni sairastuu.

Vierailija
31.03.2014 |

Se hermostuttaa mua niin paljon. Lapsi 5,5v sairastui ja yski koko yön samoin nyt aamulla mua inhottaa hoitaa sairasta lasta kotona.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, ammattivalittaja.

Minullakaan ei ole varsinaista hoivaviettiä. En saa hoivaamisesta yhtään mitään.

Siksi en ole hankkinutkaan lapsia.

Vierailija
22/23 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosi?

On kyllä huomattu.

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 09:14"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 09:04"]

Hoivaviettisi ei taida olla ihan kohdallaan.

[/quote]

Kaikilla naisilla ei ole hoivaviettiä.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä rehellisyyden nimissä tiedä yhtään vanhempaa, joka tykkäisi siitä, että lapset on sairaana. Se on väistämätöntä joskus, mutta en kyllä itsekään ole mitenkään erityisen riemuissani, kun lapset sairastaa. Oksennustauti on varmaan kaikista inhottavin, mutta se ei todellakaan tarkoita sitä, että oksennustautiin sairastunut lapsi inhottaa. Jopa se hoitaminen (oksentaminen ja oksennusten siivoaminen) inhottaa, mutta se on ihan eri asia kuin sairastuneen lapsen inhoaminen. 

Eikä lasten sairastaessa ainakaan auta se, että omat yöunet jää vähiin ja on melkein kuin kodin vankina. Mä en ainakaan tulkinnu tuota aloitusta niin, että ap inhoaisi lasta tai lapsen kanssa olemista vaan sitä sairastamista. Mutta av:han on täynnä superäitejä, jotka rakastaa lapsen kanssa olemista niin paljon, että vaikka hakee jostain mahataudin, että saa olla lapsen kanssa kotona. Tai niin näistä viesteistä ainakin voisi päätellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi