Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea pakkasit sairaalakassiin?

Vierailija
30.03.2014 |

Synnyttämään lähtiessä siis. Oliko joku, joka olisi pitänyt ehdottomasti olla mukana, tai joku jolla et tehnyt mitään? Olen nyt pakkaamassa sairaalakassia, kun tänään alkoi viikko 37. Eihän sitä tiedä, tuleeko pikalähtö :) 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tällä kerralla pakata mukaan Movicolia.

Vierailija
2/17 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivinsuojia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ristipistotyö, olisi voinut olla isompi. Ja liian pienet kotiutumishousut itselleni. Vauvalle oli liian isot vaatteet.

Vierailija
4/17 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyskortti (vai mikä se nyt sitten onkaan), kännykkä ja vesipullo. Nuo olleet mukana kaikkien kolmen lapsen kohdalla,

Vierailija
5/17 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasin kaikkea turhaa, loppujen lopuksi taisin käyttää vain hammasharjaa ja villasukkia. Mies toi vauvan vaatteet ja turvakaukalon kotiutumispäivänä. Ei sinne kannata omaisuutta pakata.

Vierailija
6/17 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia mistä ei koskaan kerrota, synnytyksen jälkeen kakka on todella tiukassa. Ei koskaan ennen ollu niin kovaa ummetusta. Mun sairaalassa oli aina kuivattuja luumuja tarjolla mutta seuraavalla krrralla otan mukaan jotain jytympää

Vierailija
7/17 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolakortti, kamera, miehelle evääksi keksejä ja pillimehua, ristikkolehti ja kynä. Omat ja lapsen vaatteet on toisessa laukussa, mies tuo ne sitten kun ollaan kotiutumassa. Nyt viikkoja 38+3, enää ei tartte kauan odottaa :)

Vierailija
8/17 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä pakannut, juuri alkoi 39. viikko. Kiitos siis ap tästä keskustelusta, voin itsellekin ammentaa ideoita ;)

Vierailija
9/17 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia vaatteita oli mukana, mutta ei niitä tullut pidettyä kun sairaalan vaatteet oli niin käteviä. Hikoilin niin paljon että vaihdoin usein vaatteita ja lakanoita, liinavaatevarastosta hain aina puhtaan satsin. Liivinsuojat oli minulla turhia. Meikattua ei tullut kertaakaan. Kaikki aika meni vauvan hoitoon, syömiseen ja nukkumiseen. Ota puhelin, hammasharja ja suihkussa käyntiin tarvittavat purnukat, sekä äitiyskortti. Kamera.

Vierailija
10/17 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähällä pärjää.

Vierailija
11/17 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin sain ummetukseen lääkkeitä kun pyysin. Oli kyllä juhlaa toisen synnytyksen jälkeen kun kakka tulikin ihan ilman ongelmia :D sori OT

Vierailija
12/17 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin sain ummetukseen lääkkeitä kun pyysin. Oli kyllä juhlaa toisen synnytyksen jälkeen kun kakka tulikin ihan ilman ongelmia :D sori OT

Vierailija
13/17 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetus on todellakin ongelma. Jos otat herkkuja, laku on parempi vaihtoehto kun suklaa mahan kannalta.

Mä otin omat kipulääkkeet, en jaksanut anella hoitajilta. 

Vierailija
14/17 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata ja mustikkakeittoa. Edellinen synnytys oli sen verran pitkä ja voimia vievä että vannoin että seuraavalla kerralla otan suklaata ja mustikkakeittoa mukaan.

Vierailija
15/17 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/17 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli perushygieniakamppeet (deodorantti, hammastahna ja- harja, rasvaa, bepanthenia, sampoo ja hoitoaine, harja ja hiuslenkkejä), liivinsuojia, kahdet imetysliivit ja liivinsuojia, vesipullo, suklaata ja pillituoremehua synnytystä varten, kevyttä lukemista, kamera ja puhelin sekä puhelimen laturi, kolikoita pysäköintiä ja automaatteja varten. Ja kotiinpaluuvaatteet.

Kotona odotti toinen laukku, jossa oli vauvalle kotiutumisvaatteet.

Vierailija
17/17 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit ja suoristusrauta oli mulla ne joita tuli lähinnä käytettyä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi