Pidennykset kulmakarvoihin
Onko joku ajatellut ottaa? Tehdään samaan tyyliin kuin ripsiin, jos muuten ei tarpeeksi karvat kasva. voisko käyttää myös miehillä, jos haluaa esim tuuheemmat viikset?
Kommentit (30)
Säärikarvapidennyksistä kokemuksia kellään?
Kohta oikeesti naisilla näkee myös näitä, koska ovathan kulmakarvat kivemmat, jos ne on tuuheat ja erottuvat.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 22:32"]Mä haluisin sellaset, joihin saa ranskanletit.
[/quote]
Mun mielestä ponnarit antais pirteemmän vaikutelman.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:09"]Kohta oikeesti naisilla näkee myös näitä, koska ovathan kulmakarvat kivemmat, jos ne on tuuheat ja erottuvat.
[/quote]
Sinänsä hyvä trendi. Olen aina ihmetellyt näitä nypitään kaikki karvat pois ja piirretään kynällä tilalle kestohämmästynyt ilme.
Mä taas harkitsin peräkarvanpidennyksiä. Onko kellään tietoa, ovatko tosi hankalat paskannuksessa?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:11"]Mä taas harkitsin peräkarvanpidennyksiä. Onko kellään tietoa, ovatko tosi hankalat paskannuksessa?
[/quote]
No siis täähän menee osastolle "pyyhitkö vai pesetkö" kakkosen jälkeen. Kyllä mä tossa tapauksessa lämpimästi suosittelisin jälkimmäistä. Ehkä shampoota myös.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 22:35"]
En mä ehkä kulmakarvoihin, mut jos nenäkarvoihin sais vähän pituutta lisää.
[/quote]
En suosittele ainakaan ennen kuin flunssakausi on ohi. Kesällä on ihanat, ellet kärsi siitepölyallergiasta.
nää niin ois parhaat!!! http://www.clickypix.com/worst-looking-eyebrows-ever-38-pics/worst-eyebrows-ever-3/
Nythän sellainen ihan pikkuisen silmille ulottuva otsatukka on muotia. Se on vaan tosi hankala, kun pitää koko ajan olla sitä tasottamassa, kun liikaa ei saa leikata, kun muuten ei mee silmille, mutta jos leikkausväli pitenee, niin sitten ei näe kunnolla, kun tukka on silmillä. Mä oon ajatellu, että kasvattaisin otsatukan pois, kun en jaksa koko ajan olla sitä leikkaamassa. Mutta säilyttääkseni sellaisen vähän salaperäisen vaikutelman, ottaisin kulmakarvoihin sen verran pidennystä, että yltäis just silmille. Nehän ei sit sillä tavalla luonnostaan kasva pituutta, niin että ei tarttis koko ajan olla leikkaamassa.