Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö naiset mitä miehenne tekevät päivisin?

Vierailija
30.03.2014 |

Yllättävän monella varatulla miehellä on mahdollisuus kesken työpäivän mennä päiväpanolle kanssani.

Ja on aika monta varattua ukkoa tullut kokeiltuakin. Ei kannata luulla sinisilmäisesti että jos mies käy päivisin töissä ja on iltaisin kotona niin ettei se pääsisi vieraisiin.

Aika hauskaa katsoa miten varattujen miesten silmät kiiluvat kun pääsevät pukille. :)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain varattujen? Et kelpaa vapaille lainkaan vai et uskalla muiden kuin varattujen kanssa, koska pelkäät jotain?

Vierailija
22/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 20:19"]

Miksi vain varattujen? Et kelpaa vapaille lainkaan vai et uskalla muiden kuin varattujen kanssa, koska pelkäät jotain?

[/quote]

Eivät jää roikkumaan. Olen itsekin naimisissa. Ja oma mieheni ei tiedä

harrastuksestani mitään. On kiva välillä seikkailla.

Moni teistäkin haluaisi seikkailla ja moni taitaa jo seikkaillakin...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti ne palaa oman vaimon helmoihin...

Eipä ole multa mitään pois tuollainen. Mukavaa vain jos itsetuntosi kohentuu tuollaisesta:)!

Sehän tekee vain hyvää. Mä tykkään siitä että mulla on oma mies, enkä itse haluaisi jakaa itseäni pitkin kyliä ja tuuletella tuollaisella.

Mutta kuten sanottu" sulla on oikeus sun omiin tunteisiin".

Mukavaa munarikasta kevättä:)!

Vierailija
24/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkaa... Useat noista miehistä käy panemassa muitakin varattuja naisia. On kuulemma aika yleistä että varatut seikkailee. Ja ne antaa eikä pihtaile.

Vierailija
25/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 20:27"]

ap jatkaa... Useat noista miehistä käy panemassa muitakin varattuja naisia. On kuulemma aika yleistä että varatut seikkailee. Ja ne antaa eikä pihtaile.

[/quote]

Aha, ja tässä oli uutta että...?

Vierailija
26/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tiedä mitä mieheni puuhaa päivisin, toivottavasti vähän töitäkin. Mun mieheni pystyy kyllä pettämään halutessaan iltaisin/öisinkin, kun tekee reissuhommia. Eli ei mua niin kiinnosta miehen päivätekemiset.

Vierailija
27/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 20:19"]

[/quote]

Eivät jää roikkumaan. Olen itsekin naimisissa. Ja oma mieheni ei tiedä

harrastuksestani mitään. On kiva välillä seikkailla.

Moni teistäkin haluaisi seikkailla ja moni taitaa jo seikkaillakin...

ap

[/quote]

Aha, seksi kanssasi on niin surkeaa, ettei kukaan halua toiste?

Vierailija
28/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 20:27"]

[/quote]

Aha, ja tässä oli uutta että...?

[/quote]

Ei varmaan mitään? Useat av-mammatkin taitavat jakaa tavaraansa kunhan silmä välttää?

Vierailija
29/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä. Töitä tekee kotitoimistossa ja saa kyllä kesken työpäivänkin, jos haluaa. Ei tarvitse mennä vieraisiin.

Vierailija
30/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että mieheni pettäisi minua mutta jos niin tekisi niin ei taatusti panisi jotain tyhjäpäistä huoraa työaikana. Tasokkaampiakin on tarjolla ollut.

Vierailija
31/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 20:44"]

en usko että mieheni pettäisi minua mutta jos niin tekisi niin ei taatusti panisi jotain tyhjäpäistä huoraa työaikana. Tasokkaampiakin on tarjolla ollut.

[/quote]

Meinasin juuri tulla sanomaan että kuka haluaa panna jotain puhkinussittua huoraa keskellä päivää parikymmentä minuuttia parempaakin on tarjolla.

Vierailija
32/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 20:44"]

[/quote]

Tasokkaampia huoria?

Vierailija
33/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin tiedän, olemme samassa työpaikassa.

Vierailija
34/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä ap tarkoittaa. Muutamakin uusi miestuttavuus on ehdottanut juuri että nähtäisiin kesken työpäivän. Ihmettelin kovasti asiaa kunnes selvisi että varattujahan nämä ovat, ja sen takia kesken työpäivän tulisivat käymään, ettei tarvisi iltamenoja omalle puolisolle selitellä/valahdella. Joukossa siis sekä toimistotyöläisiä että liikkuvaa työtä tekeviä.

Muutenkin olen tätä 35v-45v elämää seurannut tässä eronneena sinkkuna muutaman vuoden niin en tiedä pystynkö enää ikinä uskomaan että joku ei pettäisi :(

Vierailija
35/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on vetänyt herneen nenäänsä tästä jutusta. Kannattaisi varmaan alkaa pitämään parempaa huolta miestenne tarpeista?

32: Olet huomannut saman kuin minä. Varattuja miehiä on tarjolla pilvin pimein. Niistä voi valita parhaimmat päältä.

ap

Vierailija
36/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 20:55"]

Aika moni on vetänyt herneen nenäänsä tästä jutusta. Kannattaisi varmaan alkaa pitämään parempaa huolta miestenne tarpeista?

32: Olet huomannut saman kuin minä. Varattuja miehiä on tarjolla pilvin pimein. Niistä voi valita parhaimmat päältä.

ap

[/quote]

Kyllä, nimenomaan niitä varattuja on pilvinpimein, Kummallisinta on se että ihan työpaikalla tulevat ehdottelemaan. Niin kauan kun itse olin varattu ei tätä ilmiötä ollut havaittavissa, nyt kun olen sinkku niin ilmeisesti näkevät minut ihan eri silmin? Ja baareissakin ensimmäisenä katson onko sormusta ja vaikkei ole niin kysyn (moneen kertaan) onko tyttöystävää, avovaimoa jne. Lähes järjestään miehet valehtelevat. Tosi kurjaa sitten kun itse käyttää aikaansa ja käy treffeillä muutaman kerran, on ehkä vähän ihastunutkin, ja selviää TAAS että tämäkin on kuitenkin varattu.

En tykkää yhtään että minulle valehdellaan. Pitäisi kertoa miten asia on. Oma periaate on etten sekaannu mieheen joka on varattu ja jolla on lapsia tai jos asuu avoliitossa. Jos ei ole lapsia, voin harkita asiaa (jos siis eivät asu yhdessä tyttöystävän kanssa).

32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän