Kysyin päivällä miestuttavalta, ehtisikö nähdä
Kysyin mieskaverilta ehtisikö nähdä (on autellut tietokoneasioissa opintoihini liittyen ja samalla tietysti puitu kuulumiset - nyt en pyytänyt edes apua vaan kysyin vaan ehtisikö nähdä jossain välissä).
Sanoi että ehtii ilman muuta - hänelle käy huomenna klo 17. Olen tuolloin töissä (mies tietää että teen pääasiassa 9-17 ja 10-18 vuoroja), ehdotin että käykö torstaina klo x tai pe klo x. Mies on nähnyt viestini (Whatsapp) jo iltapäivällä tänään, eikä vastaa.
Siis teinkö jotain väärin? Enkö olisi saanut ehdottaa toista aikaa / olisiko pitänyt vaihtaa työvuoroa...?
Kommentit (23)
Mies huomannut, ettei avusta saa palkintoa?
Pelittää vaan, katsoo miten ahnaasti olet perässä.
Siis miksi sä et itse tee tietokonehommiasi? Miksi te miehet katselette kyvyttömiä ja tyhmiä naisia?
No etköhän sinä itse tunne tuttavasi paremmin kuin me.
Sanoit ettet pyytänyt tällä kertaa apua. Kun nyt tapaat hänet ilman taka-ajatusta, niin hän vastaa ensi kerralla nopeammin.
Ei, tässä ei ole kysymys sillä tavalla avun pyytämisestä, että mies kokisi sen häiritsevänä: hän on siis tarjoutunut auttamaan itse. Olemme tavanneet siis myös ihan ilman ”it-tukea”, :)
Laitoin sen nyt tuohon vain, koska itse olen kyllä sitä käyttänyt ns.vähän tikusta asiaa -tyyppisenä ratkaisuna.
Ok, ehkä järjestelee aikataulujaan tai sitten ei ole kiinnostunut...
Ap
Mikä on kohtuullinen aika muuten odottaa vastausta? Tällaisessa tilanteessa?
-ketjua seurannut
Jos mies on kiinnostunut, hän vastaa nopeasti. Jos ei, sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kiinnostunut, hän vastaa nopeasti. Jos ei, sitten ei.
Mieshän ilmeisesti vastasi ap:lle heti, mutta kun ehdotettu aika ei sopinut ap:lle, mies vaikeni. Luulisi nyt ehtivän edes vastata että sopiiko ylipäätään nähdä?
Kuka ulijonne näitä palvelus-palkinto-aloituksia tehtailee tänään :D menkää jo mamin tissille, nukkumaanmenoaika meni jo
Ei tämä ole mikään ulijonnen aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole mikään ulijonnen aloitus.
Eipä vissiin :)
Vierailija kirjoitti:
Onko kuulunut mitään?
Ei, :D
Ap
Ap täällä vielä raportoi, jos joku tätä seuraa, että miehestä ei ole kuulunut yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kohtuullinen aika muuten odottaa vastausta? Tällaisessa tilanteessa?
-ketjua seurannut
Tähän olisi mielenkiintoista kuulla mielipide!
Anna nyt vähän miettiä ja järjestellä aikatauluja.