Epäilen, että mies pettää. Miten mä nyt narautan sen?
Mulla on vahva tunne, että miehellä on salasuhde. Tunne perustuu muutokseen miehen käytöksessä, tekemisissä ja suhtautumisessa esim. seksiin.
Mies petti mua noin 10 vuotta sitten, silloin kärähti, kun kännykässä oli viestejä tältä toiselta naiselta. Mä olen ollut taas rikollinen (joo, ampukaa mut, en jaksa välittää) ja tonkinut miehen kännykkää, mutta nyt siellä ei ole mitään. Itse asiassa kännykkä on liiankin tyhjä eli vaikka on saanut viestejä tai puheluita (esim. eilen useamman kappaleen), viestimuistissa tai puhelinlokissa ei näy näistä mitään eli mies on pyyhkinyt ne pois. Tämä sinällään jo lisää epäilyksiä, mutta mä tarvin jotain konkreettisia todisteita.
Ideoita?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostais saada vinkkejä. Onko joku sovellus, joka äänittäis tai joku ulkopuolinen ääninauhuri, joka olis mahd. huomaamaton?
Jos et luota eroa. Mun exä vahtaa mua vaikkei olla enää edes yhdessä. Erosta suuntaa suoraan BetterHelpiin. Käsittele kunnolla loppuun edellinen suhde.
Pettäminen on ihan hyväksyttävää näin 2023.
Fossiilitkin voisivat ymmärtää sen jo!
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 17:46"]
Mulla on vahva tunne, että miehellä on salasuhde. Tunne perustuu muutokseen miehen käytöksessä, tekemisissä ja suhtautumisessa esim. seksiin.
Mies petti mua noin 10 vuotta sitten, silloin kärähti, kun kännykässä oli viestejä tältä toiselta naiselta. Mä olen ollut taas rikollinen (joo, ampukaa mut, en jaksa välittää) ja tonkinut miehen kännykkää, mutta nyt siellä ei ole mitään. Itse asiassa kännykkä on liiankin tyhjä eli vaikka on saanut viestejä tai puheluita (esim. eilen useamman kappaleen), viestimuistissa tai puhelinlokissa ei näy näistä mitään eli mies on pyyhkinyt ne pois. Tämä sinällään jo lisää epäilyksiä, mutta mä tarvin jotain konkreettisia todisteita.
Ideoita?
Hmmmm. Yksi keino voisi olla semmoinen että lähetät sille viestin jostain toisesta puhelimesta ja pyydät tavata häntä. Hanki vaikka jopu prepaid-juttu ja sen viestin laitat ilman nimeä. Jos pettää niin tietää varmasti keneltä viesti on. Voit vihjailla jotain sänkyjuttujakin siinä viestissä.
Ei mene läpi, miksi joku laittaisi oudosta numerosta viestin? Lisäksi kirjoitustyyli käräyttää sut vaan turhaa. Kysy suoraa, tai lähde seuraan kun lähtee johonkin. Tuppaa seuraan aina kun lähtee yksin johonkin, vaikka lenkille tai treeneihin, pummaa kyyti matkalle. Katso hermostuuko. Haistele vaatteet yms, onko outoja tuoksuja. Ei tuo nyt paljoa vaadi
Sairasta. Jos et luota mieheen, niin etsit oman kämpän, eroat ja se siitä sitten. Ei sitä tarvitsen sen enempää normaali ihminen tehdä. Sairailla on sairaiden huvit ja kyttäys on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös toi nyt ole ihan laitonta nro 10? En voisi mitenkään käyttää saamaani tietoa ilman, että mies voi vetää minut oikeuteen jostain laittomasta salakuuntelusta tms.
Ap
Ethän sä tarvi eroamiseen muuta kun potkun persauksille, kun kuulet mitä ne puhuu, luulis riittävän eroinnostukseen. Ei sun kellekään muulle tarvi mitään todistella. Miehellä sanot että etköhän tiedä mistä syystä ja älä puhu pskaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö joku tällä palstalla joskus neuvonut, että laittaa oman tai ylimääräisen kännykän auton etupenkin alle ja siihen puhelimeen sen jälitysohjelman. Se ei ole laitonta seurata omaa puhelintaan ja näkee kuitenkin, missä puhelin on liikkunut.
Tämähän olisi myös toimiva.
Onko aloittaja se nainen joka vaihtoi juuri samaan työpaikkaan miehensä kanssa ja fleksasi tällä kavereilleen? Voin kertoa et sillä miehellä on ollut suhde toiseen jo puolet teidän avioliitosta. Ja tästä toisesta suhteesta tietää myös todella moni tän parin kaveri. Jos olisin tuo nainen, lähtisin kyselemättä menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 17:46"]
Ideoita?Hmmmm. Yksi keino voisi olla semmoinen että lähetät sille viestin jostain toisesta puhelimesta ja pyydät tavata häntä. Hanki vaikka jopu prepaid-juttu ja sen viestin laitat ilman nimeä. Jos pettää niin tietää varmasti keneltä viesti on. Voit vihjailla jotain sänkyjuttujakin siinä viestissä.
Ei mene läpi, miksi joku laittaisi oudosta numerosta viestin? Lisäksi kirjoitustyyli käräyttää sut vaan turhaa. Kysy suoraa, tai lähde seuraan kun lähtee johonkin. Tuppaa seuraan aina kun lähtee yksin johonkin, vaikka lenkille tai treeneihin, pummaa kyyti matkalle. Katso hermostuuko. Haistele vaatteet yms, onko outoja tuoksuja. Ei tuo nyt paljoa vaadi
Tämähän on kaikista helpoin keino. Hieman pinnistelet hetken ja esität riippuvaa ja mukavaa miehelle, katsot kun se kärvistelee. Ja ehdottelet jotain pariskuntamenoja ja katsot miten reagoi.
Onko näin ettei julkisesti enää lähdetä yhdessä oikein mihinkään? Tuo on aika selvä merkki.
Mut noi vieraat hajut/tuoksut tarttuu kyllä vaatteisiin, samoin hiukset jne, joten helposti narautettavissa jos pitää silmät auki.
Ei sun sitä miestä tarvitse vakuuttaa, vain itsesi.
Jos on yhtään ylimääräistä pätäkkää, voi toki palkata yksityisetsivän. Tämä on täysin laillista ja luultavasti saat todisteet puolesta tai vastaan suht. nopeasti. Saattavat myös kertoa asioita, joita et halua kuulla.
”Erästä naista seurasimme vuoden, sillä tämän avomies oli varma, että nainen pettää. Totesimme moneen kertaan naisen olevan lojaali ja käyttäytyvän jopa esimerkillisesti hankalissa tilanteissa, mutta mies jaksoi silti epäillä hänen toimintaansa. Silloin teki mieli sanoa, että onkohan meidän palvelu ratkaisu parisuhdeongelmiinne”, Aapavaara harmittelee.
Jos pyyhkii viestejä ja puheluita pois, niin varmasti pettää.
Parhain tapa narauttaa mies on pakkaamalla omat tavarat hiljaisin äänin ja muuttamalla muualle.
Tämä kertomus on hyvä esimerkki siitä miksi pettäjille ei ikinä saa antaa anteeksi, vaan pitää lähteä. Ne pettäjät pettää aina jossain vaiheessa uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on ihan hyväksyttävää näin 2023.
Fossiilitkin voisivat ymmärtää sen jo!
Ole avoimessa tai poly suhteessa jos haluat, mutta parit jotka ovat sopineet ettei sivusuhteita ole niin pitäisi pystyä hillitsemään himonsa . HPV leviää vauhdilla aiheuttaen naisille kohdunkaulan syöpää , myös hiv yleistyy vuosi vuodelta myös täällä Suomessa . Kondomi ei suojaa 100 pros taudeilta ja voi mennä rikki tai lähteä paikaltaan kesken kaiken .
Vierailija kirjoitti:
Jos pyyhkii viestejä ja puheluita pois, niin varmasti pettää.
Parhain tapa narauttaa mies on pakkaamalla omat tavarat hiljaisin äänin ja muuttamalla muualle.
Tämä kertomus on hyvä esimerkki siitä miksi pettäjille ei ikinä saa antaa anteeksi, vaan pitää lähteä. Ne pettäjät pettää aina jossain vaiheessa uudelleen.
Tämä.
Mun miehellä sivusuhde sukupuolitaudin annoin kakkoselle lahjaks.
Onko uusia vaatteita, laihdutus ja tukka kammattu.
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittaja se nainen joka vaihtoi juuri samaan työpaikkaan miehensä kanssa ja fleksasi tällä kavereilleen? Voin kertoa et sillä miehellä on ollut suhde toiseen jo puolet teidän avioliitosta. Ja tästä toisesta suhteesta tietää myös todella moni tän parin kaveri. Jos olisin tuo nainen, lähtisin kyselemättä menemään.
Tämä taisi pitää paikkaansa kun aloittaja hiljeni. Toivottavasti lähtee kyselemättä. Ei pettäjä ansaitse mitään kyselyitä, selityksiä tai uusia mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä taisi pitää paikkaansa kun aloittaja hiljeni. Toivottavasti lähtee kyselemättä. Ei pettäjä ansaitse mitään kyselyitä, selityksiä tai uusia mahdollisuuksia.
Toopet. Aloitus on vuodelta 2014. Kai se ap on hiljentynyt jo aikoja sitten. Toivottavasti ei kuitenkaan kokonaan, mutta siis tästä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toopet. Aloitus on vuodelta 2014. Kai se ap on hiljentynyt jo aikoja sitten. Toivottavasti ei kuitenkaan kokonaan, mutta siis tästä ketjusta.
Hienosti voisi silti olla. Jos pettämistä on jatkunut puolet liitosta, sehän tarkoittaa juuri sitä.
Muakin kiinnostais saada vinkkejä. Onko joku sovellus, joka äänittäis tai joku ulkopuolinen ääninauhuri, joka olis mahd. huomaamaton?