Ärsyttää että miehen exät on niin vanhoja!
Mieheni on seurustellut itseään nuorempien sekä ikäistensä naisten kanssa mutta viimeiset 3 vuotta on ollut kahdessa suhteessa itseään selvästi vanhempien naisten kanssa. Viimeisin oli 23v vanhempi (29&52) ja sitä edellinen nainen 45v. Itse olen 5v miestä nuorempi. En tiedä mikä tässä niin ärsyttää, ehkä se etten tiedä kelpaisiko mies sitten enään muille nuoremmille kun on niin vanhoja heiloja ottanut.. Tai sitten vain ottaa nuppiin kun hänen ex asuu tuossa parin talon päässä meistä.
Kommentit (19)
Mitä tollasella kiertomulkulla ees tekee? Oli naisten iät sitten mitä tahansa?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:54"]mikä naijja
[/quote]
Nussia. Pani takaa, päältä, alta, sivulta niitä viiskymppisiä naisia.
Hyi. Minä en moiseen pervoon enää koskisi.
Vain epäkypsät sikamiehet vaihtavat nuorempaan tarkoituksella. Tarkoitan sitä,että aito rakkaus ei katso ryppyjä, vaan luonnetta ja kokonaisuutta. Eri asia sitten tuollaiset, joille kelpaa kaikki:(
Jospa mies hakee äitihahmoa niistä vanhemmista tai jotain viisautta? Olen itse 40+ ja psykogiaa paljon opiskellut, joten tiedän mistä puhun. Elämässäni myös nähnyt tällaisia miehiä, joilla on ollut ankea lapsuus ja huono äitisuhde, tuppaavat takertua vanhempiin naisiin turvakseen, koska heillä on viisautta ja paijaavat heitä "reppanoita"
Aika jännä että noin nuori kelpuuttanut keski-ikäisiä
Tuntuu, et tällä palstalla käy salaa aika paljon miehiä kommentoimassa....
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 00:01"]
Aika jännä että noin nuori kelpuuttanut keski-ikäisiä
[/quote]
tätä minäkin ihmettelen! ja sitten miettinyt että jos ei flaksi ole käynyt nuorempien kanssa niin on sitten tyytynyt vanhempaan. miehellä upea kroppa, kova flirttailemaan ja sana hallussa. Tuota 40+v naista en ole nähnyt mutta tämä 50+ on ainakin hyvin timmissä kunnossa ja nätti nainen. pukeutuukin aina hyvin. ap
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:57"]
Hyi. Minä en moiseen pervoon enää koskisi.
[/quote]
pervo koska panee itseään vanhempia naisia? vai mikä tästä pervon tekee?
Käyttikö sun hoito tummelia niiden vanhojen lehmien kanssa ?
kyllä minäkin MILFfiä voisin kerran polkasta
Mies
No jos se nainen on pamela andersson-tyyliä pitemmällä tukalla tosin niin mikä ettei :D
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 00:01"]Aika jännä että noin nuori kelpuuttanut keski-ikäisiä
[/quote]
Minä sain parhaat kyydit 40v naiselta. Itse olin 17v.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 00:01"]Aika jännä että noin nuori kelpuuttanut keski-ikäisiä
[/quote]
Minä sain parhaat kyydit 40v naiselta. Itse olin 17v.
[/quote]
Mitä 40v näkee 17 teinipojassa? Ettei vaan ihan pedofiili olisi ollut kun alaikäiset kiinnostaa
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 00:13"]
pervo koska panee itseään vanhempia naisia? vai mikä tästä pervon tekee?
[/quote]
Jätetään kaunopuheet... kyllä 50+ on aika vitun pervoa!
"miehesi" naijja lätkytteli kypsää lihaa aikansa.
Nyt maistaa tuoretta, sinua.