Itkettää miltä näytän..
.. Raskaus on pilannut koko kehoni. Rinnat, vatsa, kyljet syvillä arvilla ja vatsa on valtava!! Pelkään ettei mies synnytyksenkään jälkeen koske minuun. Olen ruma lihava arpinen lehmä :( :( en ennenkään ollut ruusu mutta en kiinnittänyt asiaan huomiota. Nyt on itsetunto nollassa ja olo kömpelö raskas ja ruma!
Kommentit (7)
Kestä vielä hetki. Synnytyksen jälkeen tsemppaat ja alat liikkumaan. Käyt reippailla vaunulenkeillä, jumppailet kotona, katsot mitä syöt. Muistat pitää itsestäsi huolta!
et oo kuule ainoa tossa tilanteessa, hormonit sekaisn loppuraskaudesta. relax.
Loppuraskaudessa harvalla on kovin hehkeä olo oman ulkonäön suhteen. Nopeasti paino lähtee laskuun ja saat taas muuta ajateltavaa.
Kunpa saisin sinut uskomaan sanani: olen ollut täsmälleen samassa jamassa. Miehesi kyllä haluaa sinua jatkossakin. Anna itsellesi aikaa päästä synnytyksen jälkeen parempaan kuntoon, liikunta auttaa kovasti. Et tule koskaan näyttämään samalta kuin ennen lasta, mutta saatat vuosien myötä saada paremman itsetunnon kuin ikinä. Älä pakota itseäsi olemaan alasti toisten edessä ennen kuin olet siihen valmis. Sinusta voi vielä tulla nätti ja kiinteä, ainakin vaatteet päällä. Lupaan, että jonakin päivänä vielä katsot peiliin ja näet sieltä kauniin, iloisen naisen. Koeta kestää, että muutama kuukausi menee vauvan ehdoilla, ei sinulta kukaan ole vaatimassa enempää.
Ymmärrän niin sun tuskan. Raskauteni on vasta alussa ja olen nyt jo huolissani. En mieheni puolesta vaan oman pääkoppani. Pelkään ihan tuhottomasti arpia. Ihotyyppini on sellainen, että jo parin kilon lihominen on aiheuttanut reisiin sinertävät striiat. Mitäs sitten kun vatsan kasvu alkaa, se on aina ollut lempipaikkani kehossani. (Ja ei, en ole yleensä hysteerinen kehostani, ehkä ne on ne kuuluisat hormooonit)
Joo, tuhansiin järviin juosta saa.,,,