Hitto, ei pitäs käydä viihteellä, kun oma parisuhde rakoilee
Olin tässä pari viikkoa sitten viihteellä naisporukalla ystävieni kanssa. Mua tuli iskeen yks mies, oli todella sitkeä, puhui kaikenlaista itsestään ja elämästään ja sanoi olevansa minusta todella kiinnostunut, huolimatta siitä että olen varattu. Antoi puhelinnumeronsa ja sanoi että on valmis kanssani mihin vaan. Mies vaikutti todella empaattiselta ja hyvältä keskustelijalta ja tuntui olevan kovinkin kiinnostunut minusta (kaikkea mitä omalta mieheltäni kipeästi kaipaisin... meillä pitkähkö, väljähtynyt liitto).
Hitto.
En aio ottaa häneen yhteyttä, vaikka mieli kyllä tekisi. Saa todellakin pysyä lujana, että pystyy vastustamaan kiusausta... Kaipaisin ihastumista, rakastumisen tunnetta, kutkutusta vatsanpohjaan, ensisuudelmia, kiihkoa, jonkun joka olisi kiinnostunut minusta ja haluaisi viettää kanssani aikaa.
Joo, tiedän toki, että ei ole perheen hajottamisen arvoista. Enkä aio nyt tehdä mitään tyhmyyksiä. Olen siihen ihan liian järkevä. Onneksi, vaikka nyt tunnetasolla harmittaakin vietävästi.
Kommentit (16)
Ite olisin hieman ilahtunut, vaikka hieman ärsyttäiskin :). Voimia pari suhteen hoitoon.. Meillä ulkomaanreissu pelasti suhteen taannoin!
No olenhan minä imarreltu ja ilahtunut toisaalta, myönnän kyllä...toki huomio ja kiinnostus tällaista nelikymppistä akkaa hivelee? :)
Tarvis tosiaan keksiä oman miehen kanssa jotain kivaa. Ulkomaanreissujakin voisi tosiaan tehdä kahdestaan, lapsetkin jo sen verran isoja..
ap
Olet varmaan keski-iässä nyt. Kymmenen vuoden kuluttua näitä tilaisuuksia ei enää tule. Ethän kadu sitten?
Älä todellakaan anna aihetta juoruille kaveriporukalla! Joku kertoo kuitenkin eteenpäin :)
numero 4, en onnistu lainaamaan viestiäsi (jostain syystä) mutta tarkoitatko siis, että pitäisi antaa mennä, hankkia salasuhde tms....? vai mitä tarkoitat? keski-ikäinen olen kyllä, nelikymppinen, tuskin kauaa enää ihailua saan osakseni...
ap
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 21:09"]
numero 4, en onnistu lainaamaan viestiäsi (jostain syystä) mutta tarkoitatko siis, että pitäisi antaa mennä, hankkia salasuhde tms....? vai mitä tarkoitat? keski-ikäinen olen kyllä, nelikymppinen, tuskin kauaa enää ihailua saan osakseni...
ap
[/quote]
Oma on valintasi miten pitkälle menet, mutta sitähän tuo tarkoittaa.
Samalla perusteella myös miehelläsi on oikeus pettää jos sinäkin
No mitä ilmottamisen aihetta siinä on, jos jonkun räkälän haiseva ruma kantadenso, joka on suurinpiirtein sammaloitunut sinne vuosien epätoivoisen kalastelun ansiosta ja tulee iskee? Jo on aikoihin eletty.
Kerran täällä eletään! Nyt nauttimaan tästä hetkestä ;)
Ystävän neuvo; yritä tehdä jotakin oman parisuhteesi eteen ja muistele mikä veti teitä alunperin yhteen. Ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolen ja omaan puolisoon rakastuminen uudelleen on mahdollista. Täällä eletään tosiaan vain kerran, nauti rakkaudesta, läheisyydestä ja hellyydestä miehesi kanssa. Sen kutkuttavan tunteen löytäminen hänen kanssaan on palkitsevampaa kuin jonkun vieraan.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 22:45"]
[/quote]
Mun mielestä kannattaa pitää reservissä paria seikkailua. Siten ei tunnu niin pahalta jos puoliso hairahtuu. Ei tarvitse mennä sänkyyn mutta jotain pussailuja nyt ainakin, joista oma kumppani ei tiedä mitään.
Täytyy muistaa että joskus se parisuhde saattaa romahtaa ja onko sitten mitään omaa niiltä vuosilta, jos on elänyt vain puolisolleen? Kaikki puolisoon liittyvät muistot menee pilalle saman tien.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 22:45"]
[/quote]
Mun mielestä kannattaa pitää reservissä paria seikkailua. Siten ei tunnu niin pahalta jos puoliso hairahtuu. Ei tarvitse mennä sänkyyn mutta jotain pussailuja nyt ainakin, joista oma kumppani ei tiedä mitään.
Täytyy muistaa että joskus se parisuhde saattaa romahtaa ja onko sitten mitään omaa niiltä vuosilta, jos on elänyt vain puolisolleen? Kaikki puolisoon liittyvät muistot menee pilalle saman tien.
[/quote]
No kannattasko kuule erota ensin jos vieras mulkku kiinnostaa niin paljon?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:28"]
Täytyy muistaa että joskus se parisuhde saattaa romahtaa ja onko sitten mitään omaa niiltä vuosilta, jos on elänyt vain puolisolleen?
[/quote]
Siis avo-/avioliitossa eläminen on elämistä vain sille toiselle, mutta salasuhde on elämistä itselleen? Mielenkiintoista.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:28"]
Täytyy muistaa että joskus se parisuhde saattaa romahtaa ja onko sitten mitään omaa niiltä vuosilta, jos on elänyt vain puolisolleen?
[/quote]
Siis avo-/avioliitossa eläminen on elämistä vain sille toiselle, mutta salasuhde on elämistä itselleen? Mielenkiintoista.
[/quote]
Sori alapeukutin vahingossa ku raaputin töhnää kännykän näytöstä :D
Ite olisin hieman ilahtunut, vaikka hieman ärsyttäiskin :). Voimia pari suhteen hoitoon.. Meillä ulkomaanreissu pelasti suhteen taannoin!