Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina paheksunut kämmeneen yskijöitä, mutta pandemia on saanut minut huomauttelemaan asiasta

Vierailija
24.11.2020 |

Kyllä ärsyttää tehdä sitä mitä jokaisen vanhemman olisi pitänyt opettaa lapsilleen. Hävetkää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntäisin räkäsen sormeni sun nenään siinä tilanteessa.

Vierailija
2/15 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työntäisin räkäsen sormeni sun nenään siinä tilanteessa.

Kuuluisit häkkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käteenvetäminen haittaa?

Vierailija
4/15 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva ihan rauhassa verta nenästäs , sillä MIKÄ LUULET OLEVASI ? Ei ole mitään oikeutta huomautella ihmisille yhtään mistään.

Vierailija
5/15 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä... mun ikäluokkani ihmiset on nimenomaan opetettu siihen, että KÄSI SUUN ETEEN, kun yskii tai aivastaa. Tällaisesta asiasta, mitä on lapsena opetettu, on tosi vaikea opetella pois.  

Vierailija
6/15 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiva ihan rauhassa verta nenästäs , sillä MIKÄ LUULET OLEVASI ? Ei ole mitään oikeutta huomautella ihmisille yhtään mistään.

Minua ei haittaa vaikka joku ajattelee näin eikä se vaikuta tekemisiini mitenkään.

Vierailija
7/15 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella . Paljaaseen käteen yskiminen on parempi kuin päin toisia mutta siinä kädessä on sitten ne bakteerit virukset millä koskee joka paikkaan ja muita . Sen takia nyt pitää pestä käsiä ja pitää suojaa sekä yskiä niistää kertakäyttö nenäliinaan. Se on selvää ettei kaikkensa menettäneillä ole rahaa ostaa nenäliinoja eikä maskeja ,täällä on ihmisiä joilta on ryöstetty kaikki ,ei kaikki ole itse rikollisia vaan uhreja . Juopot on ihmisiä yhtä paljon kuin muutkin.

Vierailija
8/15 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisarvo kirjoitti:

Todella . Paljaaseen käteen yskiminen on parempi kuin päin toisia mutta siinä kädessä on sitten ne bakteerit virukset millä koskee joka paikkaan ja muita . Sen takia nyt pitää pestä käsiä ja pitää suojaa sekä yskiä niistää kertakäyttö nenäliinaan. Se on selvää ettei kaikkensa menettäneillä ole rahaa ostaa nenäliinoja eikä maskeja ,täällä on ihmisiä joilta on ryöstetty kaikki ,ei kaikki ole itse rikollisia vaan uhreja . Juopot on ihmisiä yhtä paljon kuin muutkin.

Juopoillakin on kyynärtaipeet.

Vierailija
9/15 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi suun eteen on refleksi. Ei sitä hallita.

No kyllä hallitaan. Aivastus ja yskä tulee harvemmin täysin yllätyksenä ja siinä ajassa normaali ihminen kyllä ehtii tehdä päätöksen kääntyä pois seurueesta/ihmisistä ja pärskäistä kyynärtaipeeseen.

Vierailija
10/15 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskisivätkin kämmeneen, minua ärsyttää pyöräilijät jotka niistä ilmaan niin että räkäpartikkelit lentää ympäriinsä tuulen mukana. Tätä näkee siis ihan jatkuvasti ulkoillessa, YÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK!

Vierailija
11/15 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomauttele vaan. Minulta saisit vastineeksi alentavan katseen ja silmien pyörittelyä, joltain toiselta ehkä turpaan. Sinuna en kokeilisi vaihtoehtoja, mutta jos väkisin tunnet tarvetta muita alkaa neuvomaan, niin go ahead.

Vierailija
12/15 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnän kämmeneni (sen, johon juuri yskin) naamasi eteen ja sanon talk to the hand.

Vierailija
13/15 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomauttele vaan. Minulta saisit vastineeksi alentavan katseen ja silmien pyörittelyä, joltain toiselta ehkä turpaan. Sinuna en kokeilisi vaihtoehtoja, mutta jos väkisin tunnet tarvetta muita alkaa neuvomaan, niin go ahead.

Olen kokeillut jo monesti ja saan paljon pahaa silmää. Mitä sitten?

Vierailija
14/15 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, huomauttelemaan vauva-palstalla. Me kaikki tiedämme, että todellisuudessa olet hipihiljaa, korkeintaan mulkoilet jos olet täysin varma, ettei kämmeneen yskijä huomaa sitä.

Vierailija
15/15 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset ja ei osaa olla yskimättä ja aivastelematta käteen. Miten se on vaikea tajuta että ne pöpöt kädestä leviää sitten jokaiseen kosketettuun pintaan niin kauan kunnes kädet käydään pesemässä. Eli esim. koko kauppareissun ajan, jokaiseen kosketettuun tuotteeseen, kahvaan jne. Olen kans yksi tällainen joka on ihmetellyt ihmisten tuota tapaa jo kauan ennen mitään koronia, toinen on sormien nuoleskelu vaikka jossain buffetissa ja sitten eikun kädellä kiinni salaattiottimista, jotka sitten seuraavaksi hups vain tipahtaa sinne salaattiin, ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan