Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yöpaidassani on kainalossa reikä

Vierailija
29.03.2014 |

eikä ole varaa ostaa uuttaa

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:18"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:08"]

Mullakin hajos yökkäri, mut löysin kirpparilta kaksi uutta: viidellä eurolla Risto-Matti Ratian yöpaidan ja kolmella ja puolella eurolla Nanson yöpaidan. Jonkin aikaa sain kyllä noita etsiä ja katselin jo torilta ja huutiksestakin uutta, mutta ne maksoi saman verran, kun noi kaks yhteensä ja siihen ois tullu vielä postikulut.

[/quote]

Ja samalla reissulla käytetty kuukuppi ja pikkarit pilkkahintaan? Yök

[/quote]

Pilkatkaa vaan köyhää! Noi mun kirpparilöydot oli kyllä tosi hyväkuntoisia. Kyllä mä kuukuppiakin käytän ja säästän silläkin rahaa...

Vierailija
22/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13: Oletko joskus kuullut, että kirpparilta ostetut vaatteet yleensä pestään kunnolla ennen käyttöä? Ei minua yöpaita pahemmin puistata, mutta nuo kaksi muuta ostosta kyllä jättäisin sinne seuraavaa asiakasta odottamaan. Eikös tuo nyt ole melkein sama, t-paita tai yöpaita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin nukuin 5 vuotta reikäsellä yöpaidalla. Lopulta, kun muutimme niin rahkesin luopua rakkaasta risastani. Tai ei se roskiin mennyt, isäntä sai siitä autotalliriepuja itselleen :)

Vierailija
24/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalon reikä olisi erittäin helppo paikata harsuuntunutta kangasta rikkomatta. Missä ihmeessä olitte koulun käsityötunnilla?

Vierailija
25/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä vain yksi yöpaita?

Vierailija
26/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 20:00"]

Kainalon reikä olisi erittäin helppo paikata harsuuntunutta kangasta rikkomatta. Missä ihmeessä olitte koulun käsityötunnilla?

[/quote]

Kerropa miten sellainen todella hiutunut kangas paikataan? Olen nimittäin yrittänyt yhden aiemman yökkärin kanssa, mutta lanka teki reikiä lankaaseen :(