Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen vaatetus ärsyttää

Vierailija
24.11.2020 |

Olemme molemmat etätöissä - minä välillä toimistolla, mies ei oikeastaan koskaan. Mies käy aamullla lenkillä tai tekee kotona freeleticsiä ennenkuin alkaa tekemään hommia. Käy suihkussa ja vetää verkkarit + hupparin päälle. Jos pyydän käymään kaupassa lounastauolla niin hän lähtee samalla verkkarit + huppari-yhdistelmällä kauppaan. Ei edes mieti, että voisi laittaa sellaisia vaatteita päälle, joita käytti töissä ennen koronaa. Minä pukeudun aina kuin olisin menossa töihin, myös etätyöpäivänä. Jotenkin ahdistaa, että mies näyttää lepsuvan omasta minäkuvastaan. Pitää farkkuja tai kauluspaitaa vain viikonloppuisin, jos on jotain menoa. Voisiko hän olla masentunut?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi pukea häntä jos noin paljon haittaa?

Vierailija
2/17 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä terveen ja aikuisen ihmisen pitää itse osata laittaa kunnolliset vaatteet päälle. Vai puetaanko sinut joka aamu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä terveen ja aikuisen ihmisen pitää itse osata laittaa kunnolliset vaatteet päälle. Vai puetaanko sinut joka aamu?

Jos puoliso osaisi valita paremmin vaatteeni, niin saisi kyllä pinota joka aamuksi sen mitä laitan päälleni.

Vierailija
4/17 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puoliso osaisi valita paremmin vaatteeni, niin saisi kyllä pinota joka aamuksi sen mitä laitan päälleni.

Sinulla ei ole siis omaa tahtoa?

Vierailija
5/17 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jumankauta.. teen suunnittelutyötä(insinööri) enkä pidä koskaan ikinä kauluspaitaa.. no, juhlissa kyllä.

jos naiseni sanoisi siitä niin saisi kyllä kermapeppunsa hilata jonkun muun luokse..

Vierailija
6/17 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies käy seuran potkunyrkkeilyverkkareissa ihan lähikuppilassakin istumassa jätkien kanssa tuopilla tai tuopeilla!

Lähetän aina lapset hakemaan iskän kotiin lukemaan iltasatuja heh.

Tuleehan se sieltä pienessä tuiterissa.

Vierailija
7/17 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole siis omaa tahtoa?

Yleisesti voidaan todeta ettei sellaista olekaan.

Suurin osa on lihavia ja köyhiä, vaikka halua olisi olla laiha ja rikas.

Sitten pukeutuminen on paras esimerkki. Ihmiset pukeutuu näkymättömän pukukoodiston mukaisesti.

Ei oman mielensä mukaan.

Vierailija
8/17 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia tuo on AP. Miksi ei kotonaan saisi pukeutua rennosti jos ketään ei tarvitse tavata? Ihme 3 maailman ongelmia sullakin. Ei ole masentunut sun mies. 

Vierailija
9/17 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies käy seuran potkunyrkkeilyverkkareissa ihan lähikuppilassakin istumassa jätkien kanssa tuopilla tai tuopeilla!

Paitsi jos sattuu tulemaan hässäkkää, jolloin mies tulee vasta aamupäivällä, kun pääsee putkasta.

Vierailija
10/17 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit ja huppari on mukavat pitää päällä, ja sopii oikein hyvin kotiin sekä kauppareissulle. Toki jos vanne kiristää päätä niin voit jatkaa nillittämistä.

Vierailija
11/17 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nappiverkkarit?

Tosi kätevät jos tulee putkareissu niin voi riuhtaista itsensä irti otteesta ja pyöriä ukemein pusikkoon odottelemaan parempaa tilannetta.

Verkkarit jää luonnollisesti virkamiesten käsiin, kun ninja on pujahtanut puskaan.

Vierailija
12/17 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöissä omasta kokemuksesta ainakin tulee istuttua paljon enemmän kuin toimistolla, ja silloin pieruverkkarit ja huppari ovat oikein mukavia. Paljon mukavempaa kun käyttää istumisystävällisiä vaatteita. Ja jos on menossa ruokakauppaan, nämä vaatteet on mielestäni ok, ei sinne tarvitse pukeutua kuin linnan juhliin!

Vierailija
13/17 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v*ttua ap? Minä olen etätöissä pitkälti toppi+shortsit -yhdistelmällä. Joskus olen miehen t-paita päällä, joskus pieruverkkarit... En todellakaan ahtaa itseäni mihinkään farkkuihin tms. kotona ollessani 😂

Vierailija
14/17 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

J A X U H A L I ! ! !

Vierailija
15/17 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehen puolelle sänkyä voisi laittaa pienen jakkaran ja siihen pinota hänelle seuraavan päinvän vaatteet? Laittaisi siinä järjestyksessä, kun vaatteet kuuluu pukea alushousut, t-paita, sukat, kauluspaita ja farkut...

Vierailija
16/17 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehen puolelle sänkyä voisi laittaa pienen jakkaran ja siihen pinota hänelle seuraavan päinvän vaatteet? Laittaisi siinä järjestyksessä, kun vaatteet kuuluu pukea alushousut, t-paita, sukat, kauluspaita ja farkut...

Miksi ei? Siis paita ja housut ja neule.

Vierailija
17/17 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö kurkipotku?