Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Himputti kun ottaa aivoon. Lapsella pieni nuha niin soittivat päiväkodista hakemaan. Päivä pilalla

Vierailija
24.11.2020 |

Avautuminen jo otsikossa. Ärsyttää

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pysynyt itse terveenä (varhaiskasvatuksen työntekijä olen), kun vanhemmat ei tuo puolikuntoisia tai suorastaan flunssaisia lapsia hoitoon. Toki poikkeuksia on, mutta ne on aina ne tietyt jotka pikku yskässä on tuotu hoitoon.

Vierailija
22/23 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni "otti aivoon" tällaiset vanhemmat, kun olin päiväkodissa töissä. Vanhemmat eivät tuntuneet ymmärtävän, että sairas lapsi tarvitsi yhden hoitajan kokonaan itselleen. Se ei ole mahdollista niissä ryhmäkoissa.

Miksi pienen nuhan takia tarvitsee yhden hoitajan kokonaan itselleen?  Oma kokemus (normaalioloista) on että joka kolmannella valuu nenä, eikä niillä todellakaaan hoitaja juossut perässä nenää pyyhkimässä. Pyyhkivät joko hihaan, nenäliinaan tai sitten nuolivat rään ylähuulelta. Ällöä mutta totta. 

Meillä ainakin ihan ohjeet, että nuhainen lapsi eristetään toiseen tilaan yhden hoitajan kanssa odottamaan vanhempia hakemaan. Ja siis juuri siksi, ettei tarttuisi muihin. Tämä vie yhden hoitajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pysynyt itse terveenä (varhaiskasvatuksen työntekijä olen), kun vanhemmat ei tuo puolikuntoisia tai suorastaan flunssaisia lapsia hoitoon. Toki poikkeuksia on, mutta ne on aina ne tietyt jotka pikku yskässä on tuotu hoitoon.

Voisi olla reilua, kun vanhemmat ajattelisivat varhaiskasvatuksen työntekijöitä normaaliaikoinakin. Joku sen nuhaisen lapsen takia kuitenkin todennäköisesti jää pois, oli se sitten oma vanhempi tai sairastunut työntekijä. Eihän töihinkään pitäisi mennä nuhaisena, miksi sitten päiväkotiin?