Hevoshullu, Koululainen vai ...
Terve, ooon 11v, ja saan toivoo kai jotain lehtee joululahhjaksi. Koululainen, Hevoshullu vai apujuniori. Aiemmin ollaan tilattu Aku ankkaa, lopetettiin lokakuussa.. Luen noita kaikkii lehtii, mutta siis mikä?! En osaa päättää...😰
Kommentit (8)
Hevoshullu. Muut on ihan paskoja. Sanonpahan vaan. En ite ees harrasta hevosii, niinku et varmaan sinäkään. Ja mikset oo koulussa?
Tai mietipä, haluaisitko jonkun englanninkielisen kivan lehden, tai ruotsinkielisen. Oppisit samalla kieltä!
Vierailija kirjoitti:
Ota Koululainen.
Juu, hyvä valinta.mutta mietin silti vielä lisää. Ja tiedoksi yhdelle: En oo koulussa koska oon kipee huomenn menen kouluun. Ja joo, en harrasta hevosia. Vaikka ne on ihania. Kuinka runollista.😃😂
Vierailija kirjoitti:
Tai mietipä, haluaisitko jonkun englanninkielisen kivan lehden, tai ruotsinkielisen. Oppisit samalla kieltä!
Toikin kuulostaa kivalle. Ehkä enkku ois parempi, meillä tulee ruotsi ensi vuonna. Pitää sanoo, että oon enkussa ihan hyvä mutta lausumisessa on ongelmia... ja ne jotkut jutut kirjoittaessa meinaa unohtuu, lukemaan oon hyvä niin suomeksi kuin englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Musta kivoin on apu juniori! Ja eiks heppahulluu ookkin ruotsiksi? T. 12 v, joka on kans kipee
Ei älä lue mitään ton ikäisten kuuluu tehä vaan tiktokkeja ja olla somessaaaaaa
Ota Koululainen.