Kauniit imetysliivit?
Vinkkaisiko joku ystävällinen sielu, mistä löytyisi kauniit imetysliivit?
Kommentit (11)
Figuran. Saa esim. Jumbosta. Hinta 56;-, mutta istuvat hianosti.
Tukevat ja hyvät päällä, suosittelen ehdottomasti! Näitä myy myös Lindex, joten voi välillä onnistua myös alennuksessa ostamaan.
Carriwell drop cup bra. Minun mielestä ihan kauniit, mutta ennenkaikkea Varmasti tukevat ja käytännölliset. Kuuleman mukaan suositut liivit. Ehkä vielä enemmän isorintaiselle, jolla kuppikoko kasvaa vielä maidon myötä.
Minun mielestäni juuri imetysliivien ulkonäkö ei ole se ykkösjuttu miksi ne valitaan. Tietenkin itsekin tykkään kauniista alusvatteeista myös imetysaikana, mutta muita rintaliivejä ei tarvitsekaan kahden tunnin välein nykiä auki ja asetella takaisin. Eli toimivuus ja istuvuus ovat tärkeintä.
http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?cPath=36&products_id=1051
Nuo on hintavat mutta mun mielestä erinomaiset liivit.
Näiden lisäksi mulla on kahdet lindexiltä ostetut imetysliivit, vaaleansiniset ja ruskeat, jotka on mun mielestä kauniit ja hyvät. Ite en tykkää semmosista ihan " löröistä" liiveistä..
Itse ostin kappahlista ja omasta mielestäni ovat kauniita, niis pitsiä ja hinta tais olla jotain 16/17 euroa :)
ihan hyvin voi imettää tavallisillakin liiveillä jos koot riittää. Puolikuppisista lumpsahtaa tissi pihalle senkun kumarrut:) Ps. mulla on/oli aika isotkin tissit noina aikoina, enkä tarvinnut imetysliivejä mihinkään!
Ite taas en osaa yhtään imettää tavallisilla, musta on inhottavaa kiskoa sitä kuppia sivuun ja sit se painaa vauvan poskea. Mutta kukin tyylillään ;)
Mulla oli Abecitan Alva-merkkiset liivit, jotka olivat tosi mukavat ja napakan tuntuiset. Sai kaarituilla tai ilman. Tosin kuppien avausmekanismi oli vähän hankala yhdelle kädelle.
Taidanpa päätyä tilaamaan bebesiltä ihanan punaiset imetysliivit...
Olisi ihanaa vaihtelua näihin joskus muinoin valkoisiin Triuphin liiveihin.. :-)
Sokokselta Triuphin liivit, ovat puuvillaista pitsiä, ihanat päällä ja kauniit, ihan oikeasti, mutta hintakin oli aika kaunis 45euroa. Voittaa kyllä lennossa jotkut H&M:n 12 euron puuvillaliivit, jotka suorastaan roikkuu päällä...