Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuttava perheen mies käy pimeästi töissä ja nostaa tt-tukea

Vierailija
29.03.2014 |

Ottaa päähän niin maan perkuleesti!!

Siis tää perhe saa sossulta päälle 900e/kk + asumistuki. Siitä maksetaan vuokra ja muutama lasku ja ostetaan ruokaa. Sit tää mies käy viel töissä pimeästi ja nostaa sieltä 2000e/kk! Mitenkä käräyttäisin nämä henkilöt ilman että tietävät kuka kertoi?

Meillä mies opiskelee ja minä lasten kanssa kotona. Emme saa lähellekään samaa summaa sossulta vaikka olemme rehellisiä!

Ottaa päähän tollainen et nostetaan kyllä kaupungilta rahaa vaikka omilla pärjäisi hyvin!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten se sinua nyt nion kirvelee? Kertoivatko sinulle tästä järjestelystä vai miten tiedät asiasta ja tarkoista summista? Olet pienisieluinen kakka. Ja kehtaat vielä varmaan näytellä tämän perheen naaman edessä niin ystävällistä! Miksi pelkäät oman nimesi julkituloa? Mitäs hävettävää siinä on jos koet olevasi oikeassa tuomaroidessasi muiden elämää? Varmasti helpoiten voit ilmoittaa tuosta kaupunkinne sosiaaliviraston toimipisteeseen. Toki sinun täytyy perustella väitteesi ja kertoa mistä olet tietosi saanut. Poliisille meno on toinen vaihtoehto. Anonyymisti noista ei oikein voi Suomessa ilmoittaa. 

Vierailija
2/50 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kirvelee sen takia, että minun perhettä ei auteta asianmukaisesti mutta ihmistä joka muutenkin tienaa hyvin ja vielä veroja maksamatta saa tuosta noin vaan rahaa sossusta. Tiedän tarkkaan summat. Onko se muka oikein että kaupunki maksaa n. 1200e/kk ihmiselle jolla olisi varaa maksaa omat menonsa??

Vierailija
4/50 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, mitään et voi todistaa.

Kannattaa itsekin alkaa vedättämään sossua, tässä maassa ei enää rehelliset pärjää. Minä sain apua ja tukea vasta, kun uhkailin virkailijoita.

Vierailija
5/50 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinne vaan sossunluukulle tai poliisille ilmiantamaan! Mikä estää sinua ap? 

Onko vaikeaa kertoa edes anonyymisti mistä tiedät nuo tarkat summat? Voi aiheuttaa hieman uskottavuusongelmia irl..

Vierailija
6/50 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoita verottajalle, kelalle, sossulle..

Itse ilmottaisin.

Vierailija
7/50 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit soittaa sosiaalitoimistoon; viimeistään verotuksen valmistuttua voivat tehdä jotain, aiemminkin, jos tiedät kertoa missä mies työskentelee. Pariskunta kutsutaan tapaamiselle, jossa kerrotaan nimettömästä ilmiannosta ja kysytään, miten asiat ovat. Jos vielä tapaamisella valehtelevat ja jäävät siitä myöhemmin kiinni, se on paha juttu. Mies saa todennäköisesti vielä jotain Kelan etuutta, josta saa myös rapsuja. Tällaisesta voi oikeasti saada linnatuomion.

Vierailija
8/50 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä käräyttäisin, aika isoista summista on kyse.

Vierailija
9/50 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks nykyään ajeta tietokannat ristiin?

Silloin tulee ilmi nuo.

Vierailija
10/50 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä saa silti enempää tukea vaikka käräyttäisit ne?

Vierailija
11/50 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 12:30"]

Eiks nykyään ajeta tietokannat ristiin?

Silloin tulee ilmi nuo.

[/quote]

Mistä tietokannasta tulee tieto, että mies käy töissä pimeänä??? Noh, ei mistään, vaikka miten päin ajelisit :)

Vierailija
12/50 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita ihmeessä. Luulis että anonyymisti vois ilmoittaa. Juuri tuollaisten takia kohta kukaan oikeasti avun tarpeessa oleva ei saa mitään tukea, kun nuo huijarit kaataa koko järjestelmän.

Vierailija
13/50 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OLE SUN ASIA!!! Ymmärrän että ottaa päähän, mutta sulla ei ole mitään oikeutta olla VASIKKA "kavereistasi" huhhuh !!!!

Sitäpaitsi, miten tää on sulta pois??? Ei ne sulle maksaa ala vaikka muilta lähtis mitä. Miten voi kutittaa persettä noin pahasti :D harva sitä kuule rehellisellä työllä Suomessa enää rikastuu, MEILLÄ KANSALAISILLA on oikeus kusettaa tätä riistovaltiota takaisin!

Ja mistä sä tiedät onko perheellä esim velkaa tai muita juttuja, johon nyt vaan on saatava rahaa! Saunan taa kaikki tollaset rotat ja vasikat!

Vierailija
14/50 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen moni hyväksyy huijaamisen... Outoja ovat ihmiset, ei mulla muuta.

Vierailija
15/50 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 12:38"]

Ihmeen moni hyväksyy huijaamisen... Outoja ovat ihmiset, ei mulla muuta.

[/quote]

Totta ja pelottavaa, koska minusta tuntuu että se tarkoittaa sitä että nuo vasikoijista yms. raivoajat huijaa itsekin ja pelkää oman nahkansa puolesta. Koko systeemi kaatuu tuolla menolla ja sitten oikeasti avun tarpeessa olevat ihmiset on Suomessa kohta kadulla. Hävetkää huijarit!

Vierailija
16/50 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 12:35"]

EI OLE SUN ASIA!!! Ymmärrän että ottaa päähän, mutta sulla ei ole mitään oikeutta olla VASIKKA "kavereistasi" huhhuh !!!!

Sitäpaitsi, miten tää on sulta pois??? Ei ne sulle maksaa ala vaikka muilta lähtis mitä. Miten voi kutittaa persettä noin pahasti :D harva sitä kuule rehellisellä työllä Suomessa enää rikastuu, MEILLÄ KANSALAISILLA on oikeus kusettaa tätä riistovaltiota takaisin!

Ja mistä sä tiedät onko perheellä esim velkaa tai muita juttuja, johon nyt vaan on saatava rahaa! Saunan taa kaikki tollaset rotat ja vasikat!

[/quote]

se on koko yhteiskunnalta pois ku lapsilisiä leikataa ja veroja kiristetään urpo

Vierailija
17/50 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 12:34"]

Ilmoita ihmeessä. Luulis että anonyymisti vois ilmoittaa. Juuri tuollaisten takia kohta kukaan oikeasti avun tarpeessa oleva ei saa mitään tukea, kun nuo huijarit kaataa koko järjestelmän.

[/quote]

Voi ilmoittaa täysin anonyymisti, soita verottajan mihin tahansa palvelunumeroon ja kerro haluavasi ilmiantaa pimeää työtä tekevä henkilö. He ohjaavat puhelusi näitä asioita selvittävälle, joka ottaa antamasi tiedot ylös ja näin asia lähtee selviämään. Omaa nimeäsi sinun ei tarvitse kertoa missään vaiheessa

Vierailija
18/50 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein joskus vastaavanlaisesta tapauksesta ilmoituksen Kelaan. Kutsuivat tyypit keskustelemaan, mutta valehtelemalla pääsivät tilanteesta. Ja tuet jatkuivat entiseen tyyliin. Että mua sapetti!

Vierailija
19/50 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se mies sitten käy töissä jos työnantaja suostuu pimeänä maksamiseen?

Vierailija
20/50 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en saa lainattua vastaajaa, joka kirjoitti näin:

"Anna olla, mitään et voi todistaa. Kannattaa itsekin alkaa vedättämään sossua, tässä maassa ei enää rehelliset pärjää. Minä sain apua ja tukea vasta, kun uhkailin virkailijoita".

En suosittele uhkailemaan virkailijoita. Sillä ei toimeentulotukea heru, jos ei muuten ole siihen oikeutettu. Sen sijaan voi joutua kuulusteluihin ja saada jonkinmoisen tuomion, onneksi. 

T. sossu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä