Ekaluokkalaiseni kertoo, että useimmat luokkatoverinsa eivät leiki välitunneilla
Lähinnä kuulemma vaan kävelevät ja "hengaavat". Tästä syystä leikkimisestä innostunut ja vielä eskarissa erittäin suosittu lapsi ei ole oikein saanut uusia ystäviä koulussa. Ei onneksi kuitenkaan ole yksinäinen, mutta jotenkin pettynyt uusiin luokkatovereihin. Onko tavallistakin, että ekaluokkalaiset käyttäytvät kuin yläastelaiset välkillä ja leikit on jo unohdettu?
Kommentit (27)
Minne ne lapset tarvitsevat puhelimia välitunneilla? Ihme ettei koulut puutu yleisesti asiaan ja lapset liikkuisivat ja leikkisivät enemmän, eivätkä passiivisina tuijottaisi puhelimiaan. kuinka monen lapsen hyvinvointia älypuhelimet lisäävät? En usko, että kovinkaan monen.
Ijos on konkreettisesti suuria suomalaisia henkilöitä paitsi minä itse olen mukana siksi että se on niin yksilölle kuin kotimaassa tuotettua ja tomaattikastiketta ja tomaattikastiketta ja tomaattikastiketta ja tomaattikastiketta ja tomaattikastiketta ja tomaattikastiketta ja tomaattikastiketta ja tomaattikastiketta ja tomaattikastiketta ja tomaattikastiketta ja tomaattikastiketta ja tomaattikastiketta ja tomaattikastiketta ja tomaattikastiketta ja tomaattikastiketta ja tomaattikastiketta ja tomaattikastiketta ja tomaattikastiketta ja tomaattikastiketta ja tomaattikastiketta ja tomaattikastiketta ja 4444837
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulun pihalla ei ole leluja eikä usein muuta kuin kiipeilyteline ja keinut. Keppien kanssa jos juoksee, niin siihen puututaan. Välkkä kestääkin vain puoli tuntia.
Iltapäiväkerhossa lapset leikkivät, siellä on hyvä miljöö ja välineet. Ja tietysti kotiin kun kutsuu kavereita, niin kyllä nuo leikkii.
Eihän siihen mitään välineitä ole tarvittu ennenkään.
Ennen oli kaikki paremmin. Käpylehmät riitti. Jep jep.
Tästä tuli mieleen että minun kakkosluokkalaiseni leikkii välitunnilla kaverinsa kanssa kävyillä ja kepeillä...
Kyllä meidän ekaluokkalainen kavereineen leikkii koulussa ja kotona.
meidän suht pienessä alakoulussa leikkii vielä vitosetkin kummeina ykkösten kanssa. kutosten tytöistä tunnistan tuon hengailun. keskustan yhtenäiskoulussa on leikkimistä paljon vähemmän.
missä koulussa saa välkällä olla puhelimella?
Helikopteri helikopteri heli ja sen medihelihelikopteri