Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon tissit esillä "vahingossa"

Vierailija
28.03.2014 |

Vaimoni on suhteellisen pienet tissit ja siksipä hän ei aina käytä rintsikoita. Toisinaan taas rintsikat ovat liian löysällä (?) jolloin nännit näkyvät rintsikoiden kupeista esim. silloin kuin hän kumartuu. 

Tässä on muutaman kertaan käynyt niin, että olen huomannut naiseni vahingossa paljastanen tissinsä ulkopuoliselle. Itse on ole kehdannut tästä huomauttaa ja olen hiukan kokenut asian kiihottavanakin. Saapahan naapurin setä tms. vähän piristystä arkeen.. ;)

sitä vaan olen alkanut miettimään, että kuinkahan vahinkoja nämä ovat? naiset, tiedättekö te milloin tissinne vilahtavat vahingossa? ;)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen. Mutta ystävämme lähtivät johonkin juhlimaan, heidän poikansa jäi meille yökylään. Päivällä kun lapsen äiti tuli poikaa hakemaan leikimme silloin legoilla. Pojan äiti tuumasi että äiskä auttaa niin kerätään legot pois ja lähdetään kotiin, siinä kun hän keräsi niitä palikoita niin rinnat suorastaan pursuivat ulos. Oli niin kiihottava näky että oli pakko lähteä tupakalle ettei vaimoni olisi nähnyt etumustani. Uskon ettei se vahingossa niitä rintojaan näyttänyt.

Vierailija
2/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos multa ikinä mitään näkyy niin se on täysi vahinko. Tiedättekö mitä, miehet? Suurin osa naisista ei edes ajattele, että katsotte heitä rintoihin silloin kun he siivoavat tms. Eri asia on kun lähdetään vähän yökerhoon ulos juhlimaan etc. Ihan säälittää puolestanne olla noin pihalla naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi erimieltä. Kun naiset käyttävät avonaisempia kaula-aukkoisia paitoja niin he haluavat että heidät huomataan, rinnat lähes näkyy minusta se kertoo jo jotakin. Se on naisellisuutta sieltä parhaasta päästä. Esimerkiksi minä, jos olen olemme ostoksilla ja minulla verkkarit jalassa niin kyllä naiset katsovat etumustani. En jaksa uskoa etteivät naiset katso, ja sitäpaitsi en voi kyllä verkkareita pitääkkään kun kotona. Jos naiset kiihottuvat niin ei heillä ala rinnat seisomaan kuten miehillä kalu ja se on noloa.

Vierailija
4/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 22:13"]

Vaimoni on suhteellisen pienet tissit ja siksipä hän ei aina käytä rintsikoita. Toisinaan taas rintsikat ovat liian löysällä (?) jolloin nännit näkyvät rintsikoiden kupeista esim. silloin kuin hän kumartuu. 

Tässä on muutaman kertaan käynyt niin, että olen huomannut naiseni vahingossa paljastanen tissinsä ulkopuoliselle. Itse on ole kehdannut tästä huomauttaa ja olen hiukan kokenut asian kiihottavanakin. Saapahan naapurin setä tms. vähän piristystä arkeen.. ;)

sitä vaan olen alkanut miettimään, että kuinkahan vahinkoja nämä ovat? naiset, tiedättekö te milloin tissinne vilahtavat vahingossa? ;)

[/quote]

Ei ne vahinkoja ole. Pitää olla seksikkyytä ilmassa, ja usein onkin.

Vierailija
5/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät ne naiset rintansa sitten vahingossa tai tarkoituksella,  niin se kuitenkin on yksi arkielämän mieltä piristävä hetki kun vilahtaa :-)

Vierailija
6/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mutta, mutta.. olisikos sitten korrektia sanoa, että kuuleppas, nyt tissit vilkkuu niin pahasti, että naapurin rouva ei tykkää, vai miten tähän pitäisi suhtautua. Jotenkin tuntuu pikkumaiselta sekin, varsinkin jos tissit olivat tarkoituksella näkösällä...

entäpä jos kyse on vieraasta rouvasta/neidistä, jolle vahinko on päässyt käymään? "kauniit rinnat sinulla muuten".. Miten itse ottaisit huomautuksen vastaan?

joo, kaikesta vai puhua mutta aina ei kannata...

Vierailija
7/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että rumathan ne on, mitäs siinä toljotat? Etkö oo ennen rintoja nähny, runkkari?

Vierailija
8/26 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerät hutsut semmoset villa paidat päälle että ei tissit näy ja kunnon housut niin ei persettäkään pysty katsella vituttaa tuommoset huorat miehet kyrpä kovana katselee tietysti kun joku lutka vilauttelee.

Vierailija
9/26 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 11:37"]typerät hutsut semmoset villa paidat päälle että ei tissit näy ja kunnon housut niin ei persettäkään pysty katsella vituttaa tuommoset huorat miehet kyrpä kovana katselee tietysti kun joku lutka vilauttelee.[/quote]

Et taida olla kovinkaan avarakatseinen. Kyllä naisen rintoja on kiihottavaa katsella kaikella kunnioituksella, oli ne sitten pienemmät tai suuremmat. M50+

Vierailija
10/26 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän naapurille ja tuntemattomille, kun ei enää omaa miestä kiinnosta. Mieli tekisi käydä vieraissakin, mutten vaan voi. Tissejä vilautan pihahommissa ja uimarannalla. Ja olen kyllä ”vahingossa” antanut stringien vilkkua hameen alta. Halua olisi enempäänkin, mutta elämässä on muutakin tärkeää. Haluaisin vain tietää onko tällainen esitteleminen mielestänne paha, vai voinko jatkaa. Kun mun mielestä en nyt mitenkään petä, jos vähän näytän paikkojani ja kiihotun siitä.

Vierailija
11/26 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesävaimo kirjoitti:

Näytän naapurille ja tuntemattomille, kun ei enää omaa miestä kiinnosta. Mieli tekisi käydä vieraissakin, mutten vaan voi. Tissejä vilautan pihahommissa ja uimarannalla. Ja olen kyllä ”vahingossa” antanut stringien vilkkua hameen alta. Halua olisi enempäänkin, mutta elämässä on muutakin tärkeää. Haluaisin vain tietää onko tällainen esitteleminen mielestänne paha, vai voinko jatkaa. Kun mun mielestä en nyt mitenkään petä, jos vähän näytän paikkojani ja kiihotun siitä.

Ei tuossa minun mielestäni ole mitään pahaa, eikä haittaisi jos oma tyttöystävä vilauttelisi muille. Mutta jos miehesi on mustasukkaista sorttia, niin voi olla että ei tykkää.

Ikävä kuulla, että teillä ei seksihommat enää luista. Toivottavasti kääntyy parempaan suuntaan, kannattaa puhua ja ymmärtää. Tsemppiä!

Vierailija
12/26 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos multa ikinä mitään näkyy niin se on täysi vahinko. Tiedättekö mitä, miehet? Suurin osa naisista ei edes ajattele, että katsotte heitä rintoihin silloin kun he siivoavat tms. Eri asia on kun lähdetään vähän yökerhoon ulos juhlimaan etc. Ihan säälittää puolestanne olla noin pihalla naisista.

Omalta naiseltani tuli toinen rinta topista kokonaan ulos lenkillä ollessa, eikä siinä ollut mitään tahallista, eikä naamasta päätellen minkäänlaisia kiksejä siitä saanut

Vierailija
13/26 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesävaimo kirjoitti:

Anna mennä vain, omalla naisellani on isot rinnat ja vaikka ei niitä erityisesti esittelekään, niin kyllä hänenkin mieltään lämmittää kun huomaa miesten niitä katsovan.

Vierailija
14/26 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulikin mieleen, kuinka 18-vuotiaana olin kioskilla töissä. En koskaan käyttänyt rintsikoita (ei silloin vielä tarvinnut🙃). Mulla oli lappuhaalarit t-paidan päällä ja -pitkä kun olen- kumarruin aina luukusta myymään. Yksi mies kävi kerta toisensa jälkeen ostoksilla saman päivän aikana. Sitten viimeisellä kerralla sanoi ihan ystävällisesti, että kiitos, on muuten ollut tosi hyvät maisemat tänään -ja viittasi samalla rintamukseeni.

Voi taivas, että silloin nolotti. Ja tottahan myös virheestäni opin. 🙄

Vierailija
15/26 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesävaimo kirjoitti:

Anna mennä vain, omalla naisellani on isot rinnat ja vaikka ei niitä erityisesti esittelekään, niin kyllä hänenkin mieltään lämmittää kun huomaa miesten niitä katsovan.

Ei pitäisi olla näin herkkänahkainen, mutta mikä ihme tuossa saa jonkun alapeukuttamaan?

Vierailija
16/26 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs sitä tulevana kesänä voisi sulojaan esitellä? Siis kotipihan lisäksi. Nyt tosiaan lähinnä naapurin ja muutaman satunnaisen vilkaisijan iloksi. Mutta kuten aiemminkin ilmaisin, mieli tekisi enemmänkin.. muutama tarkentava kysymys, kun kuitenkin hieman noviisi olen. Pitääkö miehet posliinista? Onko suora esittely seksikkäämpää kuin hienostunut vilauttelu? Muita ideoita? Kiitos jo etukäteen.

Ps. Onko joku tuttu nähnyt teitä vilauttamassa? Ja mitä siitä seurasi?

Vierailija
17/26 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules kesävaimo. Sinä olet suoraan mun päiväunista. Ei välttämättä tarvitse seksiä harrastaa. Mutta ihanaa ihanaa ihanaa on tuo sun vilauttelu!!! Oot mahtava!!

Vierailija
18/26 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään vähän antaa näkyä, kivahan se on joskus niitä katseita ja hymyjäkin saada. Mieheni oikein innostaa välistä jättämään rintaliivit pois ja sopii minulle :)

Vierailija
19/26 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli puolessa vuodessa painoa lisää 10 kiloo. Saita kun olen niin en osta uusia rintsikoita, tarkotushan olis laihtua normipainooni.

Nyt sitten vilauttelen minkä kerkeen, tissini eivät pysy liian pienissä liiveissä. Karkailevat, pursuavat ja rönsyilevät. Jos oon puutarhahommissa ja kumarrun niin molemmat karkaa kupeistaan. Siihen vielä kunnon nännipari niin aika monella miehellä tulee pilke silmäkulmaan.

Vierailija
20/26 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huvittelen joskus kun oikein panettaa sellaisellakin, että jätän rintaliivit pois ja vain ohuehko paita päälle. Vaikka kahvilaan tai ravintolaan ja annan miesten vapaasti katsella. Kiihottaa jostain syystä itseäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme