Naisen vartalon absoluuttinen kauneus!
tulipa tässä eksyttyä amatöörisivuille ja jälleen todettua sama asia; naisen vartalon absoluuttinen kauneus. Olen aikaisemminkin ihmetellyt samaa asiaa ja miettinyt olenko osa vähemmistöä, joka kokee lähes minkä tahansa naisen vartalon eroottisena ja esteettisesti kauniina, oli sitten kyse vanhasta tai nuoresta, laihasta tai tukevasta, tai mistä tahansa muusta vartalotyypistä. Alaston nainen on vain kaikkine yksityiskohtineen täydellisen kaunis.
Muistan vaimoni vähätelleen rintojensa pienuutta ja muotoa imetyksen jälkeen. itse pidän niitä täydellisinä ja soisin näkeväni ne paljon useammin kuin nyt. Aikaisempi täyteläisyys on ehkä poissa mutta, luoja, että rinnat ovat kauniit roikkuessaan hieman. Vastaavasti muistan hyvän ystäväni lähes itkeneen paniikissa pimppinsä piloille menoa synnytyksessä niin paljon että suostuin hänen pyyntöönsä katsoa ja todeta omin silmin. kauneusleikkausta ei tarvittu, se oli täydellinen vaikka en ollut sitä aikaisemmin nähnytkään.
Olkaan tämä teille naiset itsetuntojenne kohottamiseksi. Olette nyt ja aina ihania, kunhan muistatte sen itse.
peace&out