Täällä on todella huolestuttavia aloituksia
Kommentit (40)
Paha olo ja mt-palvelujen alasajo näkyy täällä(kin).
En tiedä teistä mutta persuna ja metsätyömiehenä jopa viihdyn täällä. En tiedä miksi, mutta näin vain on.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaampa että täällä pyörii myös 13 vuotiaita.
https://www.is.fi/vainelamaa/art-2000007636977.html
Osa tullut tietysti tuolta Ilta-Sanomien puolelta, kun on otsikot siellä näkösillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa mt-tapauksia.
Eli persuja
Ehkä jossakn em. Joukkojen leikkauspisteessä on pienk joukko häirikköjä jotka tuottavat valtavan määrän aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Olen pappi.
Oletko lukenut koko Raamatun?Uskotko Jeesukseen ja Raamatun luomiseen? (yleensä papit eivät ole lukeneet eivätkä usko.)
Nuoret kokemattomat inssit kokeilee rajojaan naisten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Mua huolestuttaa enemmän se, miten helposti täältä lähtee suurimmaksi osaksi asiallisia ketjuja.
Sensuuri ei ole terveen yhteiskunnan työkalu. Sensuuria kannattavilla on joko agenda, joka ei kestä päivänvaloa tai muuta salattavaa.
Laillistamisen vastustajilla on kova hinku sensuroida. Sitä voi miettiä miksi?
Täällä alkaa olla liikaa lahkolaisten Jeesusjuttuja. tutkimusten mukaan uskovat ovat tyhmempiä kuin ei-uskovat joten huomaa kyllä että palstan taso on entisestään laskenut. Eihän täällä ole mitään asia-aloituksia enää. Jessuleille vois olla oma huuhaapalsta jossa rukoilevat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Olen pappi.
Pappissukua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua huolestuttaa enemmän se, miten helposti täältä lähtee suurimmaksi osaksi asiallisia ketjuja.
Sensuuri ei ole terveen yhteiskunnan työkalu. Sensuuria kannattavilla on joko agenda, joka ei kestä päivänvaloa tai muuta salattavaa.
Sulle kukanpolttaja sellanen tieto ettei se kaasuissa ajaminen ole sen turvallisempaa tai laillisempaa kuin kännissä ajokin. Eikä se ole lieventävä asianhaara jos kukkapössyissä pahoinpitelee tai ryöstää jonkun. Siksi ei laillistamiselle. Mikä tässä on niin vaikea tajuta? Kukkapössyttelijät pitäis sulkea saarelle yhteiskunnan ulkopuolelle pilaamaan vain oma elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä alkaa olla liikaa lahkolaisten Jeesusjuttuja. tutkimusten mukaan uskovat ovat tyhmempiä kuin ei-uskovat joten huomaa kyllä että palstan taso on entisestään laskenut. Eihän täällä ole mitään asia-aloituksia enää. Jessuleille vois olla oma huuhaapalsta jossa rukoilevat keskenään.
Myönnä pois... Kuitenkin tykkäät, kun aina luet niitä ja vastailet niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pappi.
Olen lukkari.
Olen talonpoika.
Vierailija kirjoitti:
Asiakeskusteluja? Ai niitä, että keksi kummin kaimalle nimi? Tai muut idiootit mukahauskat porvoolaiset. Tai korona sitä korona tätä? Mieluummin luen niitä Jeesusjuttuja!
Tämän keskustelun aloittaja uskoo mediaan ja että maailmassa on hyvä tahto. Olet hölmöläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa mt-tapauksia.
Eli persuja
Tämähän on tunnettu populistien palsta.
Lähinnä tympäisee trollialoitusten ja ilmiantojen tehtailijat sekä turhat aloitusten poistelut. Toki törkeät aloitukset saakin poistaa, mutta usein häviää ihan hyviäkin aiheita ja keskusteluita.
Tiesittekö että etyk-kokouksen ajaksi juopot ja kerjäläiset siivottiin pois katukuvaa rumentamasta
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.is.fi/…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle kukanpolttaja sellanen tieto ettei se kaasuissa ajaminen ole sen turvallisempaa tai laillisempaa kuin kännissä ajokin. Eikä se ole lieventävä asianhaara jos kukkapössyissä pahoinpitelee tai ryöstää jonkun. Siksi ei laillistamiselle. Mikä tässä on niin vaikea tajuta? Kukkapössyttelijät pitäis sulkea saarelle yhteiskunnan ulkopuolelle pilaamaan vain oma elämänsä.
Mitä ihmettä sä selität? Päihtyneenä ajaminen ja pahoinpitelyt ovat oikeita rikoksia. En tee sellaisia eikä satunnainen pössyttely liity mitenkään tuollaiseen mistä puhut. Vähemmän kukasta olisi haittaa laillisena kuin laittomana mutta sehän on joillekkin liian vaikea asia ymmärrettäväksi.
Täällä on enimmäkseen mielisairaita aloituksia.
Niitä ei kannata edes avata.
Suomeksi sanotaan ”Rinkebyssä”, etu- ja takavokaalit, tiedäthän.
Minä olen syntynyt Rinkebyssä, on akateeminen loppututkinto, oma yritys ja hyvä ruotsin kielitaito.
Kiitos myös Rinkebyn varhaiskasvatusammattilaisille :)