Mua on monet sanoneet luonnonlapseksi
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Niin on muakin, enkä tiedä mitä tarkoittaa. Harjaan ja pesen hiukseni päivittäin, vähän meikkaankin ja kuljen puhtaissa siisteissä vaatteissa enkä ole mikään metsänpeikko.
Oon kuitenkin jo 40v.
Mä luulen että se tarkoittaa yksinkertaista ihmistä. ap
Käytöstähän se kuvaa. Ihminen on suora ja välitön, elää hetkessä, ei murehdi turhia.
Ihan pöhkö aloitus. Olen tuollainen luonnonlapsi. Sanon välillä mitä sylki suuhun tuo. Olen kuitenkin myös aina sanoissani rehellinen ja aito. Rakastan syvästi, en koskaan teeskentele.
Vierailija kirjoitti:
Käytöstähän se kuvaa. Ihminen on suora ja välitön, elää hetkessä, ei murehdi turhia.
Ok. No sitten se ei ole paha asia. ap
Riippuu sanojasta. Minä miellän luonnonlapsen sellaiseksi hetkessä eläjäksi, spontaaniksi, helposti innostuvaksi ja syttyväksi persoonaksi. Sellaiseksi, joka ei kamalasti mieti sitä, mikä on coolia ja sopivaa, vaan tykkää avoimesti asioista joista tykkää ja uskaltaa seistä mielipiteidensä takana. Sellaiseksi, joka tutustuu helposti uusiin ihmisiin, myös ja ehkä jopa erityisesti jollain tapaa itsestään poikkeaviin tai yhteisön ulkopuolelle jääneisiin ihmisiin.
On toki myös katkerikkoja ja juoruilijoita, joille "luonnonlapsi" on kiertoilmaisu adhd-/autisminkirjon ihmiselle, ikäistään kehittymättömämmälle tai erikoisuutta tavoittelevalle henkilölle. Pointti onkin siinä, että kannattaako tällaisista oikeasti piitata? Etsiydy seuraan, missä sinua arvostetaan omana itsenäsi eikä sinulle yritetä tarjota mitään leimaa. Muuta kuin siis sen luonnonlapsen titteliä :)
ei ole käytöstapoja opetettu, melko varmasti yh-äipän kakru
Ap aloitti ketjun jostain inhoamastaan ihmisestä jotta pääsee haukkumaan. Kuinka läpinäkyvää ;).
Vierailija kirjoitti:
Ap aloitti ketjun jostain inhoamastaan ihmisestä jotta pääsee haukkumaan. Kuinka läpinäkyvää ;).
En aloittanut kuin itsestäni. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aloittanut kuin itsestäni. ap
Yeah, sure:)
Niin on muakin, enkä tiedä mitä tarkoittaa. Harjaan ja pesen hiukseni päivittäin, vähän meikkaankin ja kuljen puhtaissa siisteissä vaatteissa enkä ole mikään metsänpeikko.
Oon kuitenkin jo 40v.