ihastuminen toiseen mieheen
Moikka!
Olen eronnut muutamia kuukausia sitten lähes 6 vuotta kestäneestä suhteesta ja olen siis 22v nainen eli tosi nuoresta saakka ollut yhdessä. Eroon päädyttiin miehen jatkuvan epäröinnen ja suhteemme tulevaisuuden kyseenalaistamisen johdosta kun sain lopulta tarpeekseni ja halusin pistää poikki. Koin että nuoruus menee hukkaan eikä ole mitään järkeä roikkua suhteessa missä toinen antaa itsestään paljon vähemmän kuin minä. Toinen syy oli se, että olin ollut jonkin aikaa ihastunut miehen kaveriin.. tai en tiiä oliko se ihastusta mutta mies pyöri ihan pakkomielteisesti päässäni ja tunsin oikeasti surua jos mietin häntä jonkun muun naisen kanssa, esim. yhden kaverini jonka kanssa olimme yrittäneet heitä parittaa :D en siis tosiaankaan ole koskaan tehnyt mitään hänen kanssaan enkä usko että tunne on edes molemminpuolista ja en aijokaan tehdä asialle mitään ikinä koska en voisi ikinä alkaa seurustella eksän kaverin kanssa. Se oisi liian ilkeää.. mutta nyt tosiaan kun olemme eronneet, en ole enää miettinyt kyseistä miestä ollenkaan siinä mielessä. Uskotteko että se oli vaan joku oire siitä että en voi hyvin suhteessamme? Lähinnä mietin vaan sitä että jos joskus pitkän ajan kuluttua saan luoton takas eksääni ja palataankin yhteen niin onko edes järkeä yrittää yhteenpaluuta että tuleekohan mulla sitten taas noi ihastumishommat mieleen? kellään ollut vastaavaa tilannetta?:)