Mitä te sanotte tikusta:
On kiertopäivä 27 vasta, mutta mulla jo useamman päivän tuntunut joitain, pientä painetta ja tänään vihlaisuja oikealla alavatsalla ja malttamattomana tein testin. Toisaalta on siellä ennenkin välillä tuntunut, juurikin oikealla puolella että ei pysty sanomaan mitään. Periaatteessa näyttää että ei mitään tuossa tikussa, että nega on, mutta punaista väriä kasaantunut enemmän siihen raskaus-viivan oletetulle kohdalle kuitenkin - vaikka koko tuo pohjaaluehan on vähän laikikas. Mutta jotain mä näen, ei se kohta ainakaan ihan puhdas valkea ole. En tiedä..?
Kommentit (10)
Joo ehkä kannattais antaa sen kuivua ennenkun tekee mitään johtopäätöksiä
Tuon tikun perusteella et ole missään tapauksessa raskaana. Voit toki muuten olla, mutta tuon tikun tulos on selvä negatiivinen.
Tikku on täysin kuivunut, ja ihan oikeaoppisesti tehty ;)
Kyllä se viiva tulee oikeesti sitte näkyviin. Ihan niin että ei tarvii suurennuslasilla katsoa :) onnea yritykseen kuitenkin
Tuon perusteella nega, mutta odota nyt rauhassa ja testää sitten, kun on sen aika.
Ostaisin apteekista n 11euron semmosen todi herkän testin, itse tein aluksi samanlaisia haamuviivoja noilla halvoilla mut kalliilla selvis heti että positiivinen on;) onnea:)
No siis nythän on oleellista se että oletko saanut siemennestettä "sinne"=?
taisit kusasta koko tikun läpimäräksi