Elma-geelin käyttö nopeasti laukeavan miehen ongelmaan - auttaako?
Lueskelin eilen netistä ennenaikasesta siemensyöksystä ja hoitomuodoista. Lääketabletit ja puudutusgeelit ovat yleisesti reseptitavaraa, mutta ELMA-merkkinen paikallispuudutusgeeli on käsikauppatavaraa. Oletteko kokeilleet ja millä tuloksella? Ajatuksena siis että käsitellään terska geelillä, sitten huolellinen pesu jottei puuduta naista ja eikun hommiin.
Olen ns. minuuttimuna, laukean yleensä todella nopeasti. Haluaisin kestää pitempään. Naiselleni hoidan orkun yleensä suulla, joskus saadaan yhtäaikainen orgasmikin jos olen lämmitellyt naista hyvin ja pidän taukoja kesken yhdynnän. Ei seksielämämme siis surkeaa ole. Mutta ai että miten haluaisinkin työnnellä kunnolla.
En kaipaa mitään kotikonstivinkkejä tai kertomuksia reseptipillereistä. Elma on nyt harkinnassa kun sen helposti saa. Ja Elmaa on käytetty juuri tähänkin vaivaan eikä sen käyttöä ole paheksuttu seksologien tms asiaan liittyvien terveydenhuollon ihmisten tahoilta tietääkseni.
Kommentit (8)
Elmä-tädin kun raahaat makkariin, jää laukeamiset vähemmälle. Toimii.
Tarjoiletko naisellesi myös laatuviskiä, Laphroaigia?
Viski itse nautittuna pidentäisi kestoa mut en halua siitä ylimääräistä rutiinia seksielämäämme. Pussailu kärsisi.
Viski itse nautittuna pidentäisi kestoa mut en halua siitä ylimääräistä rutiinia seksielämäämme. Pussailu kärsisi.
Liimaa vaikka jonkun Elman kuva kattoon, niin auttaa taatusti!
Ap is back! Vaikkei Elma-tädin kuvaa ollutkaan laukeamista pitkittämään niin Emlaa ostin ja vihdoin kokeilin. Tässä kokemukset teille. Jos joillakin on samaa ongelmaa, tästä voi olla apua.
Sivelin geeliä terskan alapuolelle ja ympäri terskaa, jätin kuitenkin munan pään voitelematta. Noin reilun vartin jälkeen pesin munan huolellisesti.
Tunto heikkeni huomattavasti terskasta, mutta ei muuten. Kun aloimme hommiin ja alkulämmittelyn jälkeen aloin työntymään sisään, en ensin edes tuntenut pillua munan päällä ja jouduin katsomaan meneekö oikeaan osoitteeseen.
Oli mukavaa työnnellä kun tunto oli sen verran heikentynyt, ettei tarvinnut pelätä heti laukeamista. Joudun tavallisesti pitämään yhdynnän aikana pillunnuolemistaukoja, jotten laukeasi heti sisään. Nyt tätä ongelmaa ei ollut.
Ihana naiseni sai orgasmin muutaman minuutin jälkeen. Vaihdoimme asentoa ja pääsin tuuppaamaan takaa päin lopuksi.
EN yleensä kestä kuin hetken yhdynnässä laukeamatta. Nyt meni 6-10 minuuttia, mikä on vissiin yleinen kesto yhdynnässä. Mulle se oli pitkä aika ja tuntui hyvältä.
Vähän siinä spontaanius kärsii kun varttia ennen pitää sivellä muna geelillä jne, mutta harvemmin käytettynä mausteena tämä toimiin