Minkä lehden tilaisin näistä?
En aina ehdi lukea päivän lehteä mutta kaipaisin jotain asiapitoista lehteä, jota luen, kun ehdin.
Mietin näiden välillä:
-Hesari (pidän kuukausiliitteestä)
-Suomen kuvalehti (tämä on kallein)
-Kauppalehti optio (tätä en ole lukenut niin paljon mutta aina kun olen lukenut niin olen tykännyt)
Minkä sinä tilaisit näistä ja miksi?
Kommentit (12)
Lue netistä, osta tabletti. Aina sitte lehdet mukana!
HS
Muita voi lueskella vaikka kirjastossa.
Jos et ehdi päivän lehteä lukea, tilaa hs:n sunnuntainumero ja kuukausiliite. On paljon lukemista.
Itse en pidä Optiosta, enemmän saisi irti Hesarista tai Kuvalehdestä
Hesarin tai Suomen Kuvalehden. Jos et ehdi joka päivä lukemaan, niin Suomen Kuvalehti voisi olla hyvä vaihtoehto, sen jutut ei ole ihan päivän päälle ajankohtaisia. Tai otat Hesarin nettiversion ja Suomen Kuvalehden lehtenä. Tai luet päivän uutiset netin ilmaissivuilta ja Suomen Kuvalehdestä sitten taustoittavat jutut.
Mulle tulee Hesari jo. Lisäksi ottaisin varmaan Kauppalehden. Tosin työni luonteen takia, voin lukea ko. lehdet töissäkin. Toisaalta - työni takia - minun edellytetään seuraavan mm. näitä lehtiä ihan vapaa-ajallakin.
Mutta ap:n päätös riippuu hänen tarpeistaan. Niistä en osaa sanoa.
Suomen kuvalehti. Jos olet kiireinen, niin joka päivä tuleva Hesari voi alkaa ärsyttämään. SK on lukemista pitkäksi aikaa. Optio on liian talouspainotteinen. SK juttuja tasaisemmin eri aiheista.
Ei mikään niistä.
Heasrin lopetin kun se meni tabloid-kokoon, lehdestä tuli surkea.
SK en lukisi.
Optio on täysin turha, Kauppalehti ok.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:05"]
Ei mikään niistä.
Heasrin lopetin kun se meni tabloid-kokoon, lehdestä tuli surkea.
SK en lukisi.
Optio on täysin turha, Kauppalehti ok.
[/quote]
Jotkut kommentit eivät juurikaan perustele yhtään valintoja, kuten ei tässäkään kommentissa perustella. En siis halunnut tehdä galluppia, mikä noista lehdistä on suosituin vaan kysyä, miksi itse lukisit jotakin lehteä.
Kiitos niille, jotka ovat jaksaneet vähän perustella.
Optio on kaupallinen - joo, itse kuitenkin kaipaan sellaista melko asiatyylistä luettavaa, josta herää kuitenkin itselleni jotain ajatuksia ja Optiolla on sen vuoksi mentävä aukko tässä kohdassa. Naistenlehdet koen tällä hetkellä liian keveinä.
Ap
Tilaan Hesarin viikonloppua ja Suomen Kuvalehteä ja tänään tippui jälleen molemmat luukusta. Jostain syystä pidän enemmän SK:stä ja luen sen huolellisemmin. Tähän saattaa vaikuttaa paitsi lehden taitto, koko ja materiaali, niin myös se etten asu pääkaupunkiseudulla, johon Hesari keskittyy.
Nähdäkseni Kauppalehden Optio keskittyy lähinnä sijoittamiseen, joten se painii edellä mainittujen lehtien kanssa eri sarjassa.
Hesari