Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei aikaa laittaa ruokaa? Taas

Vierailija
28.03.2014 |

ihmettelin joskus aiemmin täällä ollutta kirjoittelua aiheesta kun laitoin ruokaa tulemaan.

Otin ihan huvikseni ajan mikä meni gulassin tekoon: 25 minuuttia!

10 minuutissa pilkoin lihat, porkkanat, sipulin ja paprikat ja perunat, vartti meni siihen kun ruskistin ja maustoin kaiken hautumaan.

Toki se hautuu tuolla vielä 3 tuntia mutta ei mun tarvitse  sitä vahtia. 2,5h kuluttua laitan perunanpalat sekaan ja tarkistan maun - se vie ehkä 10 sekuntia.

Teen yleensä tällaisen ruuan sunnuntaina alkuviikkoa varten (padat vaan paranee lämmitettäessä) mutta nyt nautiskelen vapaapäivästä ja pihan siivouksesta silläaikaa kun ruoka valmistuu:D

Annoksia tulee ainakin 10 ja hintaa annokselle alle 2€

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa tajua mitenn ruuan laittoon tai pyykiin pesuun joillakin tuntuu menevän niin paljon aikaa. Perunat kiehuuu kattilassa itsestään ja pyykin pesee kone. Valmisteluvaihe ei minultakaan vie varttia enempää esim. perunat, kastike ja salaatti -systeemissä. 

Vierailija
2/3 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien moraali ei riitä siihen että tulipalovaara jätetään kotiin vahtimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ehdi maanantaisin tekemään ruokaa ennen lapsen treenejä, tiistaisin ja perjantaisin aikaa on 30-45 minuuttia jolloin ruoka pitää olla myös syötynä. Ei siihen kyllä kauaa mene jos kysessä ei ole uuniruoka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän