Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

karppaajat, paljonko paino pudonnut ensimmäisen kuukauden aikana?

Vierailija
28.03.2014 |

Olen nyt karpannut kolmisen viikkoa ja paino pudonnut 4,5kg, lisäksi käyn 5-6krt viikossa n tunnin reippailla kävelylenkeillä. Tänä aamuna painoin 67,8kg ja pituus 173cm. Pari kiloa vielä olisi tarkoitus pudottaa, mutta mitäs jos senkin jälkeen jatka karppausta, putoaako myös paino edelleen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa, tarkoitus olisi myös aloittaa salilla käynti, jotta sais paikkoja kiinteytettyä.

Vierailija
2/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat siis jossain vaiheessa lopettaa karppauksen? Varaudu sitten painonnousuun, jos palaat entiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta neuvoa ei ole kuin etä käys tarkistuttaa nyt kolesterolisi ja karppauksen "jälkeen" uudelleen. Lääkäri kehoittaa sua sitten lopettaa moinen menneen ajan keinon.

Vierailija
4/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki arvot (kolesteroli, verenpaine ym.) parantuneet karppauksen myötä! Oon laihtunut seitsemän viikon aikana 7,9 kiloa. Pituus 170 cm ja nyt painan 73,5 eli pudotettavaakin vielä on jonkin verran.

Vierailija
5/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt jatkan karppausta vaikka sellaiset 1,5kk niin tuskin se terveydelle on kovin vaarallista. Siksi sen aloitin, kun haluan mahdollisimman pian muutaman kilon pois. Oon tosi kova mussuttamaan makeaa ja kaikkea rasvaista herkkua, joten kun alan normaalisti taas syömään yritän jättää herkuttelut kertaan viikossa, jos se paino ei siten nousisi heti lähtölukemiin.

Vierailija
6/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se paino nouse karppauksen lopettamisen jälkeenkään, jos et ala syödä enemmän, mitä kulutat. 

Vierailija
7/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paino putoaa karppaamattakin, kun syö vähemmän kuin kuluttaa. sekaravintoa vähemmän, on paljon terveellisempääkin.

Vierailija
8/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 09:18"]

No jos nyt jatkan karppausta vaikka sellaiset 1,5kk niin tuskin se terveydelle on kovin vaarallista. Siksi sen aloitin, kun haluan mahdollisimman pian muutaman kilon pois. Oon tosi kova mussuttamaan makeaa ja kaikkea rasvaista herkkua, joten kun alan normaalisti taas syömään yritän jättää herkuttelut kertaan viikossa, jos se paino ei siten nousisi heti lähtölukemiin.

[/quote]

Karppaaminen ei ole terveydelle vaarallista, jos sen osaa.

Vierailija
9/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ei ole. todella suotavaa syödä pekonia, kermaa ja rahkaa vuodesta toiseen. eikä hedelmiä ollenkaan, hyi kauheita hiilarilähteitä! vitamiinit purkistako sitten?

Vierailija
10/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 09:47"]

juu ei ole. todella suotavaa syödä pekonia, kermaa ja rahkaa vuodesta toiseen. eikä hedelmiä ollenkaan, hyi kauheita hiilarilähteitä! vitamiinit purkistako sitten?

[/quote]

Ai, onko toi mielestäsi karppausta? Turha arvostella, jos tieto on tuota luokkaa.

Vierailija
11/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pudonnut ap:n paino kolmessa viikossa.

Vierailija
12/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pudonnut kuukaudessa vain 2,1 kg. No, ei ollut ilmeisesti kauheasti liikanesteitä kropassa vaan aluksi, ja puoli kiloa viikossa sinänsä on ihan suositeltava laihdutustahti... Mutta silti vähän pettynyt olen kun monet puhuu paljon isommista määristä. Lähtöpainoni oli 76 kg eli ei ihan valtava muttei nyt pienikään.

Vierailija
13/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 11:29"]

Mulla pudonnut kuukaudessa vain 2,1 kg. No, ei ollut ilmeisesti kauheasti liikanesteitä kropassa vaan aluksi, ja puoli kiloa viikossa sinänsä on ihan suositeltava laihdutustahti... Mutta silti vähän pettynyt olen kun monet puhuu paljon isommista määristä. Lähtöpainoni oli 76 kg eli ei ihan valtava muttei nyt pienikään.

[/quote]

Monet saattaa myös liioitella :)

Hidas painonpudotus on kuitenkin parempi kuin nopea terveyden kannalta. Ja kehon tottuminen rasvapolttoiseksi ottaa sekin aikansa.