Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin saan palkan kun sain potkut kaupungilta kesken kuun?

SmithWiggles
23.11.2020 |

milloin saan palkan kun sain potkut kaupungilta kesken kuun

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa. tuleeko kuun lopussa se raha? ja tuleeko eroraha?

Vierailija
2/22 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokkee heti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smithh kirjoitti:

Mikä eroraha?

Vierailija
4/22 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

talk to me

Vierailija
5/22 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetin pahasti pitää tunaroida että saa kaupungilta potkut? Se minulle nyt heti selventäkää.

Vierailija
6/22 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on irtisanomisaika, jos työsuhdetta ei purettu, johon kyllä tarvitaan erittäin painavat perusteet. Kännissä töissä, työnantajalta varastaminen tms...

Vierailija
7/22 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Smithh kirjoitti:

Mikä eroraha?

No varmaan kesälomat ynnä muut sen sellaiset ..

Sincc

Oletko koskaan töissä käynyt ?

Vierailija
8/22 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on irtisanomisaika, jos työsuhdetta ei purettu, johon kyllä tarvitaan erittäin painavat perusteet. Kännissä töissä, työnantajalta varastaminen tms...

Tai sitten ap ollut koeajalla, eikä siihen tarvita mitään painavia perusteita.

Vierailija
9/22 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan normaalin palkanmaksun yhteydessä, milloin se ikinä olisikaan ollut. Ja siinä maksetaan myös ns. lomaraha eli kertyneet lomapäivät. 

Vierailija
10/22 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut edes varoitusta, olin koeajalla mutta olin kai niin paska vaikka tulin joka päivä puoli tuntia ennen töihinkin ja tein mitä käskettiin

Vierailija
11/22 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaihminen kirjoitti:

en saanut edes varoitusta, olin koeajalla mutta olin kai niin paska vaikka tulin joka päivä puoli tuntia ennen töihinkin ja tein mitä käskettiin

No on sulle joku syy kerrottu. Et vain halua paljastaa sitä. Mun veikkaukseni on, että taisit käydä täällä palstalla vähän liian usein työajalla.

Vierailija
12/22 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaihminen kirjoitti:

Ja leimasit työpäivän alkaneeksi? Ja istahdit kahvihuoneeseen ekaksi tunniksi?

Vierailija
13/22 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paskaihminen kirjoitti:

No on sulle joku syy kerrottu. Et vain halua paljastaa sitä. Mun veikkaukseni on, että taisit käydä täällä palstalla vähän liian usein työajalla.

Ei tarvitse kertoa mitään syytä, mutta yleensä jotain ympäripyöreää sanotaan. Koeaika kestää yleensä kolme kuukautta ja sulla jäänyt sekin vajaaksi, joten ei noita loma-ajan palkkaa ja lomarahaakaan ole paljon ehtinyt kertyä.

Vierailija
14/22 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä pitkäänkin. Veikkaisin että joulukuun neljäspäivä.

Vierailija
15/22 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan normaalin palkanmaksun yhteydessä, milloin se ikinä olisikaan ollut. Ja siinä maksetaan myös ns. lomaraha eli kertyneet lomapäivät. 

Työsuhteen päättyessä pitää saatavat maksaa heti, käytännössä lain mukaan työnantajalla on muutama päivä aikaa maksaa. Ei tarvitse odotella palkkapäiviä.

Vierailija
16/22 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työsuhteen päättyessä pitää saatavat maksaa heti, käytännössä lain mukaan työnantajalla on muutama päivä aikaa maksaa. Ei tarvitse odotella palkkapäiviä.

Noup. Kunnalla on kaksi maksupäivää. Kuun viimeinen päivä ja puolessa välissä. Vakituisille tulee palkka aina 13.pv ja määräaikaisille ja sijaisille viimeinen päivä.

Vierailija
17/22 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Smithh kirjoitti:

Mikä eroraha?

No varmaan kesälomat ynnä muut sen sellaiset ..

Sincc

Oletko koskaan töissä käynyt ?

Ei ne mitään erorahoja ole, palikka.

Vierailija
18/22 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noup. Kunnalla on kaksi maksupäivää. Kuun viimeinen päivä ja puolessa välissä. Vakituisille tulee palkka aina 13.pv ja määräaikaisille ja sijaisille viimeinen päivä.

Meille tulee aina 15. päivä, joten äläpäs taas lässytä.

Vierailija
19/22 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin kaupungilla tulee palkka 14. vakkareille ja viimeinen päivä määräaikaisille, että odottelisin sitä viimeistä päivää.

Vierailija
20/22 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minilexistä lainaus:

” Palkka on maksettava palkanmaksukauden viimeisenä päivänä, ellei muusta ole sovittu. Työsuhteen päättyessä myös palkanmaksukausi päättyy. Työntekijällä on oikeus saada lopputili työsuhteen päättyessä. Työsuhteen päättyessä purkamiseen, on työntekijällä oikeus saada lopputili välittömästi työsuhteen päätyttyä.”

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme