Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lapseni olla lesbo?

Vierailija
27.03.2014 |

Kiusoittelin tänään leikilläni 4 ja puolivuotiasta tyttöäni ruokapöydässä naapurin pojasta. Lapset leikkivät usein yhdessä, joten kysyin lapseltani jotain sen tapaista, että olisiko hän ihastunut tähän naapuriin ja olisivatko menossa naimisiin. Lopulta tyttöni suuttui piikittelystäni ja meni ruokapöydän alle piiloon. Kun hän lopulta tuli pois sieltä, keskustelimme jotain ja sanoin, että ei ole pakko mennä naimisiin miehen kanssa, vaan voi sitä nainen mennä naimisiin naisenkin kanssa. Tyttäreni vastasi sitten tähän, että hyvä, hän menee sitten ainakin tytön kanssa naimisiin. 

Mahdollistahan on, että tyttöni sanoi noin vain siksi, koska olin juuri kiusoitellut häntä tästä pojasta, mutta kuinka nuori voi tietää oman seksuaalisen suuntautumisensa? Onko todennäköistä, että tyttäreni olisi lesbo? Ja ennen kuin alatte syytellä, niin minulle hänen suuntautumisellaan ei ole sinällään väliä. Pääasia, että on onnellinen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi voi olla lesbo tai voi olla olematta. Hän voi myös olla kyllästynyt kiusoitteluusi ja "uhallaan" sanoo menevänsä naimisiin naisen kanssa. Etpä sinä tuota voi varmuudella tietää ennen kuin esittelee sinulle ensimmäisen kumppaninsa (jos vielä silloinkaan).

Vierailija
2/4 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. 4½-vuotiaan juttuja en kuitenkaan vielä ottaisi vakavasti. Etkä edes tekisi tiedolla tyttäresi suuntautumisesta yhtään mitään ainakaan tässä vaiheessa. Sitäpaitsi, jos esimerkiksi poika vihaa pienenä tyttöjä, on se yleensä merkki siitä, että isona hän tykkää tytöistä. Itse tykkäsin pienenä hirveästi tytöistä.

T: homo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mietippä asiaa 10 vuoden päästä uudelleen. Ei tuosta voi mitään päätellä.

Vierailija
4/4 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 5 vuotias kummityttöni meinaa mennä isona naimisiin mun koiran kanssa. Mikäs hän sitten on? Poikakoira onneksi kuitenkin kyseessä... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan