Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klitoriksen koko

Vierailija
27.03.2014 |

Mediassa velloneessa klitoriskeskustelusta aktivoituneena (Naisena) kysyn että minkä kokoisia klitoriksia on? Siis ihan oikeita mittoja, millejä, senttejä? Ei ole tullut muiden värkkejä katsottua, harvemmin omaanikaan mutta nyt piti ihan peilin kanssa katsoa ja mitata. Pieneltä peilissä näytty mutta viivotin näytti n. sentin verran. Onko se sitten iso vai pieni, mene ja tiedä. Saan kyllä helposti orgasmin. 

N38

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran työkaveri, olevinaan naisten mies, muttei suostunut antamaan vaimolle suuseksiä. Muuten oli kova mies kuulemma panemaan ja seksiä harrastamaan. Arvatenkin vaimo ei suostunut enää seksiin: Ei auttanut mikään, mies oli puutteessa ja erohan siitä lopulta tuli.  Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
42/43 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kokoisia ja mallisia klitoriksia on ihana suudella ja nuolla. Kyllä pienetkin klitorikset osaa nauttia, mutta ison klitoriksen kanssa voi tehdä enemmän ja heiluttaa sitä ja imeä sitä, ja jotkut isommat klitorikset sykkii orgasmissa. Mutta yhtä ihana kaikki pienestä suureen. -M-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki klitorikset sykkii kyllä orkussa.

Minulla on pieni, ja se harmittaa. Tosi pieni. Ei ole irrallista "huppua" että sitä voisi ottaa esiin ja runkata.

Ei ole lähellekään herneen kokoinen se pää.

Olen arvellut, että iso klitta voisi olla nautinnollinen ja orkku tulisi helpommin.

Onko muuten olemassa hyvää, toimivaa pillupumppua? Voisiko klitta isontua jos sitä pumppailisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä