Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Projekti "vaimo"

Vierailija
27.03.2014 |

Olen varmasti monelle tutussa tilanteessa. Olen 42 vuotias, 15 vuotta naimisisssa ollut mies, perheeseemme kuuluu 12 vuotias tyttö. Seksielämää on ehkä kuuden viikon välein (ja harvenee), ja olen ollut koko ajan enemmän tyytymätön tilanteeseen. En ole koskaan ollut uskoton, mutta mieli on alkanut haluamaan muuta kuin 6 viikon välein tapahtuvaa keskinkertaista aktia. Olen usein nostanut kissan pöydälle mutta selitysten kirjo on valtava päättyen aina “ei sinussa ole mitään vikaa” lauseseen.

Arki onkin rutinoitunut. Olen kuitenkin huomannut vaimoani, läheisyyttä on edelleen jne, mutta en varmaankan tarpeeksi. Vaimoni on aina väsynyt eikä mikään tunnu kiinnostavan.

Ulkonäöltäni olen varsin kelvollinen, 175 cm, urheilullinen ja energinen. Varustus on keskiarvon alareunassa tuollainen hiillosmakkara… mutta muuten olen valmis tekemään kaikkeni vaimoni tyydyttämiseksi (suuseksi, asennot, esileikit jne). Ehdotukseni leluista, paikoista tms ei ole ottanut tuulta alleen. Vaimoni on kaunis, jonkin verran ylipainoinen, fyysiesti heikossa kunnossa mutta hyvä vaimo ja erinomainen äiti muuten.  Alkoholia hän juo aivan liikaa (joka päivä), mutta kännissä hän ei ole.

“Projekti vaimo” alkoi vuoden alusta. Olen systemaattisesti pyrkinyt huomaamaan vaimoani enemmän, muistanut kehua hänen ulkonäköään, en ole painostanut seksiin tms. Itsestäni olen pitänyt huolta koko ajan on sitten kysymyksessä vaatetus tai fyysinen puoli.

Olen pyrkinyt viettämään vaimoni kanssa enemmän aikaa, pyytänyt häntä ulkoilemaan kanssani (esim koiramme kanssa, hän ei pidä liikunnasta) jne. Olemme menossa varaamalleni viikonloppumatkalle dubliniin jossa olen jo järjestänyt kynttiläillalliset tms.

Muutos tähän mennessä. Ei mitään.

Olen kärsivällinen ja aion jatkaa ‘projektiani’ ja nautinkin vaimoni hymystä kehujen tai muiden huomionosoitusten seurauksena joten sinällään tämä ei todellakaan ole mikään taakka, päin vastoin. Olen myös tehnyt enemmän kotitöitä jotta hänellä olisi mahdollisuus lepohetkeen myös arkena, mutta… viinilasi ja televisio.. muu ei tunnu kelpaavan.  On ikävä huomata että vastakaiku rakkaalta ihmiseltä on noin heikkoa.

Koko elämääni en voi elää tässä puutteessa ja ratkaisun haluan tähän asiaa. Nyt tässä ‘väliraportin’ kohdalla olisinkin mielelläni kuullut mitä neuvoja naiset voisivat antaa? Voihan olla että vaimoani ei seksi yksinkertaisesti kiinnosta, ja minun pitää tarpeeni ulkoistaa? Tämä on kuitenkin moraalini vastaista ja kamppailen sen kanssa että kaikki pitää ensin itse tehdä, ennenkuin muuta voi edes harkita rakastamansa ihmisen pettämistä.

Mitä minä teen väärin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäiväinen alkoholinjuonti tekee passiiviseksi ja väsyttää. Sen tiedän omalta kohdaltani. Pitäisi saada aktiviteettia lisää ja alkoholi pois. Olisiko vaimosi vähän masentunut? 

Meillä oli samankaltainen tilanne vuosi sitten. Minä join viiniä ja olin tosi passiivinen. En halunnut seksiä, en ollenkaan. En kokenut seksiä tyydyttäväksi ja se jopa inhotti minua. Ajattelin että on pakko tehdä asioille jotain ja aloin ulkoilla ja liikkua enemmän. Nyt käyn joka päivä lenkillä n. 10 km ja uin kolme kertaa viikossa. Olen paljon energisempi ja halukkaampi, jopa liian kanssa. Kroppa on kiinteytynyt ja olo on itsevarmempi. Nyt meillä vaan tuntuu olevan toisinpäin : mies ei tunnu haluavat / tai ei varmaan jaksa niin paljon kun haluaisin seksiä eli päivittäin. 

Nainen38

Vierailija
2/4 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno asia, että olet yrittänyt huomioida vaimoasi enemmän. Vaimosi varmaan arvostaa sitä, vaikka ei sitä niin näyttäisikään. Puhukaa ilman syyttelyä, kysele varovasti mistä hänen haluttomuutensa johtuu. Ei me naisetkaan välttämättä olla hyviä puhumaan ja kertomaan jos oman naiseuden ja seksuaalisuuden kanssa on ongelmia.  Meillä naisilla on monesti niin monia syitä siihen, että halut ovat vähissä. Esim. hormonaalinen ehkäisy saattaa viedä haluja, stressi, ym. Omalla kohdallani olen arka puhumaan miehelleni seksiin liittyvistä ongelmista. Seksiä tekisi mieli useinkin ja oman miehen kanssa. Mies huomioi ihanasti arkisissa asioissa ja arvostan sitä, mutta kaipaisin enemmän esim. hellyyttä, kosketusta ja naisena huomioimista ilman, että se aina johtaa seksiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 16:16"]

Olen varmasti monelle tutussa tilanteessa. Olen 42 vuotias, 15 vuotta naimisisssa ollut mies, perheeseemme kuuluu 12 vuotias tyttö. Seksielämää on ehkä kuuden viikon välein (ja harvenee), ja olen ollut koko ajan enemmän tyytymätön tilanteeseen. En ole koskaan ollut uskoton, mutta mieli on alkanut haluamaan muuta kuin 6 viikon välein tapahtuvaa keskinkertaista aktia. Olen usein nostanut kissan pöydälle mutta selitysten kirjo on valtava päättyen aina “ei sinussa ole mitään vikaa” lauseseen.

Arki onkin rutinoitunut. Olen kuitenkin huomannut vaimoani, läheisyyttä on edelleen jne, mutta en varmaankan tarpeeksi. Vaimoni on aina väsynyt eikä mikään tunnu kiinnostavan.

Ulkonäöltäni olen varsin kelvollinen, 175 cm, urheilullinen ja energinen. Varustus on keskiarvon alareunassa tuollainen hiillosmakkara… mutta muuten olen valmis tekemään kaikkeni vaimoni tyydyttämiseksi (suuseksi, asennot, esileikit jne). Ehdotukseni leluista, paikoista tms ei ole ottanut tuulta alleen. Vaimoni on kaunis, jonkin verran ylipainoinen, fyysiesti heikossa kunnossa mutta hyvä vaimo ja erinomainen äiti muuten.  Alkoholia hän juo aivan liikaa (joka päivä), mutta kännissä hän ei ole.

“Projekti vaimo” alkoi vuoden alusta. Olen systemaattisesti pyrkinyt huomaamaan vaimoani enemmän, muistanut kehua hänen ulkonäköään, en ole painostanut seksiin tms. Itsestäni olen pitänyt huolta koko ajan on sitten kysymyksessä vaatetus tai fyysinen puoli.

Olen pyrkinyt viettämään vaimoni kanssa enemmän aikaa, pyytänyt häntä ulkoilemaan kanssani (esim koiramme kanssa, hän ei pidä liikunnasta) jne. Olemme menossa varaamalleni viikonloppumatkalle dubliniin jossa olen jo järjestänyt kynttiläillalliset tms.

Muutos tähän mennessä. Ei mitään.

Olen kärsivällinen ja aion jatkaa ‘projektiani’ ja nautinkin vaimoni hymystä kehujen tai muiden huomionosoitusten seurauksena joten sinällään tämä ei todellakaan ole mikään taakka, päin vastoin. Olen myös tehnyt enemmän kotitöitä jotta hänellä olisi mahdollisuus lepohetkeen myös arkena, mutta… viinilasi ja televisio.. muu ei tunnu kelpaavan.  On ikävä huomata että vastakaiku rakkaalta ihmiseltä on noin heikkoa.

Koko elämääni en voi elää tässä puutteessa ja ratkaisun haluan tähän asiaa. Nyt tässä ‘väliraportin’ kohdalla olisinkin mielelläni kuullut mitä neuvoja naiset voisivat antaa? Voihan olla että vaimoani ei seksi yksinkertaisesti kiinnosta, ja minun pitää tarpeeni ulkoistaa? Tämä on kuitenkin moraalini vastaista ja kamppailen sen kanssa että kaikki pitää ensin itse tehdä, ennenkuin muuta voi edes harkita rakastamansa ihmisen pettämistä.

Mitä minä teen väärin?

[/quote]

Teet väärin kun tuhlaat elämääsi tollaisen ämmän kanssa. Vaihtoon nainen. Kun ei opi vaikka opetetaan. Ja mihinkään tyytymätön vaikka Marsiin veisit.

Vierailija
4/4 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee mitään väärin. Kuvauksesi oli kuin suoraan omasta elämästäni. Olen huomannut että ihmisillä on todella suuri taipumus jumiutua johonkin tiettyyn moodiin. Omalla käytöksellä ei voi muuttaa toista jos se toinen on ihan tyytyväinen nykyiseen eikä kaipaa muutosta.

Lapset tekevät ongelmanratkaisun monimutkaisemmaksi. Olin 12 kun vanhempani erosivat. Se oli  huono kokemus ja aiheutti paljon ongelmia koulussa. Tästä johtuen en ole lähtenyt kävelemään, vaikka mieli tekisi.

Oman mielenterveytesi takia unohda pöhköt uskollisuusjutut ja käy reippaasti naimassa. Kun vaimo oli työmatkalla järjestin itselleni panomaratonin maksullisten naisten kanssa. Rahaa meni 1500, mutta kyllä kannatti.

Sitä muistellessa on yllättävän hyvin jaksanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän