Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli kyllä kamalat mun äitini hautajaiset

Vierailija
23.11.2020 |

Niistä tulee tammikuussa kuluneeksi jo 5v. Toinen siskoni oli kohtalaisen ok, toinen ei edes kätellyt ja kuiski vain tälle vanhemmalle siskolleni, että"miksi toikin on kutsuttu äidin hautajaisiin?". No adoptioon annettu lapseni ei sanonut mitään. Hänen adoptioisänsä vaan hoki, miksi myin mökkini ja että missä myyntirahat on. Sitten adoptioäiti alkoi kyselemään, että miten rakastuin ekaan mieheeni. Oli niin hirveää, että aikanaan en kyllä mene isän hautajaisiin. Onneksi nykyinen mieheni tsemppasi, että jaksoin kaikkien haukkumiset.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkoiliko adoptioon annettu lapsi sinua?

Vierailija
22/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulkoiliko adoptioon annettu lapsi sinua?

Ei hän mitään minulle sanonut eikä pahemmin edes katsellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisista 5 vuotta. Olisiko jo aika päästä asiasta yli. Ehkä kannattaa harkita myös irtiottoa koko suvusta. Keskity elämään miehesi kanssa.

Vierailija
24/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli että omat hautajaisesi ovat sitten paremmat ja kukaan noista moukistä ei ole kutsuttu. Kosta niin!

Vierailija
25/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautajaisista 5 vuotta. Olisiko jo aika päästä asiasta yli. Ehkä kannattaa harkita myös irtiottoa koko suvusta. Keskity elämään miehesi kanssa.

Enhän minä sisariani tapaakaan. Tuo oli vaan harvinainen tilanne, kun oltiin kaikki yhdessä. Edellisen kerran olin toisen sisareni nähnyt 25 vuotta sitten ja toisen 7v sitten. ap

Vierailija
26/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö meinaat kauankin vatvoa? Vai pitäsköhän hankkia elämä, ennen omia hautajaisia.

Vierailija
27/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö meinaat kauankin vatvoa? Vai pitäsköhän hankkia elämä, ennen omia hautajaisia.

Mulla nyt on kuitenkin jonkinlainen elämä. Tässä odottelen, että lapsi tulee koulusta, on välipala valmiina ja sitten autan läksyissä. ap

Vierailija
28/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla nyt on kuitenkin jonkinlainen elämä. Tässä odottelen, että lapsi tulee koulusta, on välipala valmiina ja sitten autan läksyissä. ap

Elämä on laiffii.

Muista aina:

Live

Love

Laugh

Vierailija
29/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainajan voi tuhkata ja sitten hiljaisuudessa viedä tuhkat johonkin. Mitään peijaisia ei ole pakko pitää.

Tiedän, mutta kun vanhempani, ei kumpikaan halua polttohautausta. ap

No ihan samoin sen maahankaivuun voi tehdä ilman peijaisia. Saahan sinne maahanpainijaisiin hautausmaalle tulla kuka vaan, mutta mitään kekkereitä ei ole pakko järjestää.

Vierailija
30/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin outoa, että monet ihmiset luulevat että on pakollista olla vainajan siunaus, maahankaivuu, muistotilaisuus kestityksineen, kuolinilmoitus lehteen ja hautakivi.

Mikään niistä ei ole pakollinen.

Vierailija
31/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainajan voi tuhkata ja sitten hiljaisuudessa viedä tuhkat johonkin. Mitään peijaisia ei ole pakko pitää.

Tiedän, mutta kun vanhempani, ei kumpikaan halua polttohautausta. ap

No ihan samoin sen maahankaivuun voi tehdä ilman peijaisia. Saahan sinne maahanpainijaisiin hautausmaalle tulla kuka vaan, mutta mitään kekkereitä ei ole pakko järjestää.

Miestäni kuitenkin tarvittiin kantajaksi ja samat vinoilut he olisivat pitäneet, vaikka ei olisi mitään muistotilaisuutta ollut. ap

Vierailija
32/32 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tttt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän