Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin olette viimeiksi olleet tyytyväisiä vartaloonne?

Vierailija
23.11.2020 |

Minä olin 5 vuotta sitten todella hyvässä kunnossa.
Urheilin paljon, joka päivä joko jumppasin kotona n.30 min. Tai kävin kuntosalilla 3 kertaa viikossa. Lisäksi juoksin kerran viikossa 5 km lenkin. Söin terveellisesti ja välttelin alkoholia. Laihduin näin aika nopeasti parissa kuukaudessa 58 kiloon( 165 cm) ja käytin vaatteita kokoa 36. Oli kyllä hienoa kun vaatteet oli hyvännäköisiä päällä.
Nyt painan 70 kiloa ihan alkoholin ja liikunnanpuutteen ja huonon syömisen takia. Aloitin taas kuntokuuriin, kun inhottaa oma vartalo ja joutuu peittelemään vatsaläskejä ja vaatekoko on 40.
Tuntuu, että mikään ei näytä hyvältä päällä.
2 viikkoa jo ilman alkoholia !

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. En alipainoisena 30 kg sitten, mutta en varsinkaan nyt ylipainoisena. Mielummin olisin laiha mutta hyväkroppaista musta ei näillä geeneillä saa ikinä.

Vierailija
2/6 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihduin juuri 57:ään kiloon, olen sinun mittaisesi (165 cm). Kaksikymmentä vuotta ja kymmenen lisäkiloa vuosien myötä  oli minulla taustalla, myös vaihdevuodet ja sairaudet lihottivat. Nyt on hyvä olla. Myös ikävuodet 10-45 olivat hyviä, synnytin lapsia ja pysyin kuosissa. Pätkäpaastolla lähti helposti kolmessa kuukaudessa 11 kg ja vieläkin näköjään putoaa. Jatkan pätkäpaastoilua loppuelämäni. N64

Vierailija
4/6 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken kun kävelin peilin ohi. Jollen olisi tyytyväinen, tekisin asialle jotain että pian olisin. En halua tuhlata elämääni murehtimalla epämiellyttävää peilikuvaa.

Kun liikkuu ja syö järkevästi niin.. näyttää hyvältä.

Vierailija
5/6 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä.

Tykkään vartalostani tosi paljon. Puutteineenkin.

Vierailija
6/6 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2007 37v.