Miten opin asumaan kerrostalossa?
Eron jälkeen muutin kerrostaloon. En ole koskaan elämässäni asunut ennen kerrostalossa, ja nyt näin oli tehtävä pakon sanelemana. Mua häiritsee äänet ihan hirveästi. Tiedän että ne on normaaleja asumisen ääniä ja en ole menossa paukuttelemaan pattereita tai lähettelemään heippa-lappuja. vaan tiedän että mun pitäisi oppia vaan hyväksymään ne. Naapurissa haukkuu koira, aina kun näkee jotain mielenkiintoista ikkunasta. Yläkerran lapset takoo lattiaa jne. Mulla ei ole mahdollisuutta muuttaa edes rivariin saati omakotitaloon, vaan tässä on nyt vaan pakko oppia asumaan. Onko vinkkejä miten itseään voisi siedättää?
Kommentit (8)
Maaseutu on sinussa ja pysyy.
Soita Keskustan aluetoimistoon ja kysy lisäohjeita. Ne ovat kovia lisääntymään myös pikkukaupungeissa, eivät kuitenkaan Stadissa.
Mulla on 190 neliötä aivan yksin tepastella. Tänne sopisi mukava nainen...
Vierailija kirjoitti:
Yksin saat siellä landella steppailla. M.O.T.
M48
Itse en edes huomaa naapurien ääniä, eikä rakastelu tms ääniä koskaan kuulu. Huonekalujen kolistelu ja remppa-äänet kuulu kyllä. Joskus voi keittiön ilmastointikanavasta kuulua puhetta, laulua, riitelyä, mutta sanoista on vaikea saada selvää. Eikä niitä kuule jos liedellä paistaa jotain, saatikka jos tuuletin on päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin saat siellä landella steppailla. M.O.T.
M48
Aivan totta, mut silti valitsen tämän. Kaupunki kaikkine naisineen ei olisi siltikään siedettävä paikka näin koronan aikaan.
Hanki vähän paremmat vastamelukuulokkeet. Voit kuunnella niillä musiikkia, äänikirjoja tai vaikka vaan oman sydämesi lyöntejä.
Niin ja seksiosioon kai tämä meni siksi, kun lisäksi mua vielä häiritsee se kun kuulen naapureiden yölliset puuhat, jotka unohdin laittaa aloitukseen. Ehkä kuitenkin olisi sopinut toiselle palstalle paremmin.