Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista käytöstä sietäisitte uudelta kumppaniltanne?

Vierailija
22.11.2020 |

Taustana olemme miehen kanssa 40+ ja kummallakin useampi parisuhde takana. Minun vakavat suhteeni ovat päättyneet ihan vain yleiseen leipääntymiseen (ei pettämistä) kun taas miehen suhteet ovat ilmeisesti järjestään (miehen mukaan ainakin) päättyneet naisen eksyttyä vieraaseen sänkyyn.
Ongelma on se, että mies on vähintään kerran viikossa viimeisten kuukausien ajan saanut mustasukkaisuuskohtauksen, jossa syyttää minua pettämisestä. Tämä tapahtuu miehen juotua mutta osaan jo ennen yhtäkään alkoholiannosta ennustaa tulevan kun mies stressaa päivällä tulleesta työpuhelusta tms.
Selvyyden vuoksi en ole pettänyt mutta vähintään päivä joukossa menee riitelyyn aiheesta. En saa nukuttua riidan ahdistavuuden takia ja työkykyni kärsii.
Missä menee ymmärtäväisyyden raja eli milloin viheltää peli poikki? Miehen menneisyys selvästi painaa, omat angstini olen mm. terapiassa käsitellyt.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En saa nukuttua riidan ahdistavuuden takia ja työkykyni kärsii."

Tässä on enemmän kuin tarpeeksi syytä eroon, se ottaa enemmän kuin antaa ja on jo vahingollista elämällesi.

Vierailija
22/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennenkin neuvonut ihmisiä, että jos suhteen alussa on jo isompaa ongelmaa, on parempi jatkaa eri teille. Alussa pitäisi olla vielä jonkinlaista alkuhuumaa ja onnellisuutta. Se toimii suhteen "liimana" vielä vuosienkin päästä, kun on kokenut sen ihanan rakastumisvaiheen, jota voi yhdessä muistella huonompinakin aikoina elämässä.

Jos riidellään jo alussa, niin se ei siitä ainakaan parantumaan tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla mustasukkaisen kanssa, enkä henkilön kanssa, joka juo. 

Vierailija
24/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, liika ymmärtäminen ei ole ainoankaan ymmärtäjän elämänlaatua parantunut. Parisuhteen alun pitäisi olla yhtä huumaa. Jos tuollaisia ongelmia tulee esille jo noin alussa, kannattaa perääntyä ja nopeasti. Se e inimittäin tule tuosta paranemaan, vaan ainoastaan pahenemaan.

Vierailija
25/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikon kysymykseen:

Siedän arvostavaa ja kunnioittavaa käytöstä kumppanilta.

Ap:n kokemaa kohtelua en katsoisi uudelta (tai vanhalta) miesystävältä hetkeäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi