Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ovat teidän 13-15v teinien kotityöt?

Vierailija
26.03.2014 |

Mitä teininne työnkuvaan kotona kuuluu?

Aloittelen listaa noille patalaiskoille teineilleni ja apuja tarvitsen, miten hitler voin alkaa olla. 

Teinit mukana hommassa, koska lupasin harkita kk-rahan nostamista.

Mutta mikä olisi oikea määrä kotitöitä, että oppisivat vastuuta ja ymmärtäisivät kodinpyörittämisen haasteet, mutta kuitenkin voisivat nauttia teinielämästä ottamatta murhetta äidin arjesta kuitenkaan..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuon ikäiset voivat osallistua ihan kaikkiin kotitöihin! Pari vuotta niin ovat omillaan ja silloin homman olisi jo syytä toimia :D

Vierailija
2/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän teinillä ole mitään määrättyjä kotitöitä. Itse huolehtii huoneestaan koska tykkää sisustaa ja kaiken pitää olla tip top. Joskus minullekin "nalkuttaa" jos ei ole tarpeeksi siistiä muualla kämpässä :D Asutaan siis kahdestaan, tyttö 14 ja äippä 33. Minä teen ruuat ja pesen pyykit. Yhdessä joskus jotain isompaa siivous projektia hommaillaan (matot, ikkunat ym)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tekee usein ruoan, tiskaa pari kertaa viikossa, hoitaa pyykit kerran-pari viikossa, imuroi kerran viikossa, vie roskia, käy pienesti kaupassa...

Vierailija
4/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisen pojan tehtävä laittaa isosta astiasta pieneen purkkiin saiputtaa, huolehtia että vessapaperia riittää, nääkin jäävät useinmiten hoitamatta. Annan anteeksi koska koulu sujuu erinomaisesti. Tosin jos mun tietokoneeseen tulee vika niin osaa laittaa kondikseen yms.

Vierailija
5/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 23:42"]

Teini-ikäisen pojan tehtävä laittaa isosta astiasta pieneen purkkiin saiputtaa, huolehtia että vessapaperia riittää, nääkin jäävät useinmiten hoitamatta. Annan anteeksi koska koulu sujuu erinomaisesti. Tosin jos mun tietokoneeseen tulee vika niin osaa laittaa kondikseen yms.

[/quote]

Oikeestiko? =) Mikä on saiputta? Ja miten pieneen purkkiin sen pitää sitä laittaa, reppana murkkuikäinen..

Liian pienet saiputtapurkin reiät olis kiellettävä, varsinkin jos saiputtapurkit ovat täytettäviä.