Olen sinkku ja aina kun näen kavereita, niin he utelevat että...
Olenko tapaillut jotain miestä/miehiä. Olen väsynyt tuohon keskusteluun. Miksi ihmiset ovat niin parisuhdekeskeisiä? Miksi parisuhdetta pidetään elämän tavoitteena?
Kommentit (10)
Sama kokemus. Pitäisi alkaa kysyä parisuhteessa olevilta kavereilta, että vieläkö ne on parisuhteessa ja kuinka niillä menee. Että onko onnellista vai riidelläänkö ja kuinka seksi luistaa.
Multa ei kysy kukaan. Jo pari vuotta sinkkuna. Kova haku päällä. Vauvakuumekin ulkomailla vietettyjen työvuosien jälkeen.
m50
Ihmiset on niin itsekeskeisiä. Ei pysty ajattelemaan, että kaikki ei ajattele niin kuin ne.
Jauhot suuhun- menetelmä saattaisi toimia: Voi utelioille sanoa, ettei riitä yksi eikä kaksi vaan tykkään mielettömästi vaihtelusta ja voitaisko koko työporukalla vaikka ensi perjantaina olla yksiössäni yökylässä - on iso sänky.
Rauhoittuvat siitä. Tai jos villiintyvät, sanoo sitten torstaina, että tuli äkillisesti muita suunnitelmia, sori.
Niin pikkumaista kun tää ehkä onkin niin olen jopa lopettanut joidenkin kavereiden tapaamisen juuri tuosta syystä. Yksi entinen kaveri vaikutti jopa vähän tuohtuneelta aina tavatessamme - on melko outo tunnelma kun ikään kuin syyllistetään siitä ettei ole seurustelua tai edes treffailua elämässä :D Kun huomasin että matkat hänen luokse kuluivat hiki hatussa selityksiä elämäntilanteeseeni keksiessä, totesin lopulta ettei hänen tapaamisensa ole sen arvoista. Toinen kaveri oli sellainen että sinkkuaikoina miehenmetsästys ja parisuhteessa ollessaan mies olivat hänen elämänsä lähestulkoon ainoa sisältö eli ei osannut puhua muusta kuin miehistä ja parisuhteesta. Minulla laimeni into tavata häntä ja hän varmaan ajatteli samoin minusta.
Ymmärrän kyllä että parisuhde on suurimmalle osalle tavoite mutta sitä en ymmärrä ettei muusta olla kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Multa ei kysy kukaan. Jo pari vuotta sinkkuna. Kova haku päällä. Vauvakuumekin ulkomailla vietettyjen työvuosien jälkeen.
m50
Vauvakuume 50-vuotiaana???
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus. Pitäisi alkaa kysyä parisuhteessa olevilta kavereilta, että vieläkö ne on parisuhteessa ja kuinka niillä menee. Että onko onnellista vai riidelläänkö ja kuinka seksi luistaa.
Tämä on oikeasti ihan totta, koska tuo on täysin sama asia. Sitäpaitsi sinkkuus voi olla arkakin aihe.
Vierailija kirjoitti:
m50
Oot jo liian vanha, sorry!
N26
Sama. Ja viikoittain töissä. Ja vuoden päivät ollut sama vastaus. 😀 ja joka kerta sanon, etten oikein ole parisuhdeihminen, mutta silti samat ihmiset kysyvät saman kysymyksen.