Ongelmia ongelmia, miehellä...
Tilanne on se että olen kaukosuhteessa 24-vuotiaan miehen kanssa, olemma olleet yhdessä vuoden, ja hänellä on erektio-ongelmia. Tapaamme melkein joka viikko yli 300km välimatkasta huolimatta, ja seksiä on viikonlopun aikana max. 2 kertaa joista se onnistuu ehkä joka viides kerta. Miehen on vaikea alunperinkään lämmettä hommaan, ja seksin aikana seisokki lopahtaa todella herkästi; asennon vaihdossa, jos olen todella märkä, yms.. Olen kysellyt häneltä että mistä kiikastaa ja hän yleensä turhautuu itseensä ja vaikuttaa vähän nolostuneelta, ymmärrän tämän, enkä haluaisikaan tuottaa hänelle enempää pahaa oloa asiasta. Hän on hiljainen, harkitsevainen, kiltti, huomaavainen ja fiksu mies ja hän tietää itsekkin tämän seksiasian häiritsevän minua, mutta en todellakaan halua että seksistä muodostuu ajan myötä suuri ongelma. Hän on oikein hyvässä fyysisessä kunnossa eikä mieltäkään paina mikään suurempi asia. Hänellä on yliopistossa meneillään kandin tekeminen ja se stressaa häntä todella paljon, tiedän että tämä saattaa vaikuttaa haluihin.. Mutta olen huomannut että hänellä ei ole koskaan aamuseisokkia HUOM. EI KOSKAAN, jonka pitäisi kuitenkin olla merkki normaalista ja terveestä miehestä? Hän ei spontaanisti koskettele minua vaikka muita hellyyden ja rakkauden osoituksia saan, verbaalisia ja fyysisiä. Halailemme ja pussailemme paljon. Hänen äänensä ei ole kovin matala, ja hän taipuu puhumaan jopa vähän falsetilla äänellä joskus, joten olen pohtinut hänen testosteronitasoissa mahdollisesti olevan jotain epänormaalia..
Mietin että kehtaanko ehdottaa hänelle että jos hän kävisi asian takia lääkärissä? Olen ihan tosissani huolissani siitä että hänellä voisi olla jokin elimillinen sairaus joka aiheuttaa näitä ongelmia. Olemme puhuneet paljon perheen perustamisesta ensi vuonna kun hän muuttaa luokseni, ja hän on todella innoissaan asiasta ja haluaa ehdottomasti lapsia kanssani. Pelottaa vain ettei tämä seksielämä koskaan yltä sille tasolle jota itse tarvitsen, ja tottakai, olen huolissani hänen terveydestään. Onko joku ollut samassa tilanteessa?