Tiedätkö naisia, jotka ovat kuvissa rumia, mutta luonnossa todellisia..
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 22:17"]
Heh, huvittaa nämä minä-vastaukset tässä ketjussa :)
[/quote]
Joo. Usein voi johtua ihan siitä, että itseä on tottunut näkemään peilikuvassa ja sitten kun valokuvassa näkee sen todellisuuden, joka on siis ns. peilikuva verrattuna siihen peilikuvaan, se näyttää omissa silmissä oudolta. Kukaanhan meistä ei ole kasvoiltaan ihan symmetrinen. Siksi ero peilikuvan ja todellisuuden välillä voi olla isokin.
Yksi kaveri on tälläinen. Itse näytän myös kamalalta kuvissa, mutta ekä mä näytän tosiaan vain itseltäni. Sen sijaan kaverin kohdalla voi arvioida objektiivisesti.
Yksi lapsistani on sitten toinen ääripää. Superkuvauksellinen. Kaikki kuvat onnistuu.
Jep. Minä. Oikeesti. Haluutko todisteita?
Minä kai. Kuvissa itsestäni näen hirviön mutta moni kehuu kauniiksi.
Miehen vittumainen sisko, ihan oikein sille kun ei tiedä kuinka nätti on oikeasti, kuvissa näyttää 10kg lihavammalta ja jotenkin hompsuiselta vaikka oikeasti on kaunis.
En nyt tiedä todellisesta kaunottaresta, mutta ystäväni on mielestäni varsin hyvännäköinen livenä. Kuvissa hän aina vääntää ihmeellisen epäluonnollisen "hymyn" naamalleen ja näyttää jos ei nyt rumalta niin ei kyllä hyvältäkään. Olen nähnyt hänen hymyilevän oikeasti miljoona kertaa, ja se EI ole se ilme joka hänellä on kuvissa.
Rakkaudella Hannele. Saa ihmeen hyviä kuvia itestään blogiin, yleensä ihan kamalan näköinen, poseeraa liikaa. Luonnossa paljon paremman näköinen, ei niin läski.
Mun ala-asteen luokkakaveri, kaunis kuin mikä, mutta aina kuvissa oudon torjuvan ja paheksuvan (!) näköinen. Ei siis tykkää olla kuvattavana.
No mulle on sanottu usein että olen luonnossa kauniimpi kuin kuvissa. Mulla on siis tosi pyöreä pää ja pieni nenä, ja jotenkin kuvissa se nenä hukkuu siihen massiviseen pallopäähän ja näytän vähän omituiselta. En varmaan luonnossakaan ole mikään kaunotar, mutta kuitenkin vähän normaalimman näköinen. ;)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 21:41"]
Minä myös ilmoittaudun tähän.
[/quote]
ööh, mistä sä tiedät olevasi kaunis?
Heh, huvittaa nämä minä-vastaukset tässä ketjussa :)
Tunnen vain heitä, jotka kuvissa ovat kauniimpia kuin livenä... Kun livenä näkee..... HERRANJUMALA...
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 22:45"]
Tunnen vain heitä, jotka kuvissa ovat kauniimpia kuin livenä... Kun livenä näkee..... HERRANJUMALA...
[/quote]
tunnet varmaan anoppini
en sanoisi "kaunotar", mutta eräs ystäväni on semmoinen persoonallisen söpö jolla on nätti iho & kauniit silmät.. todellisuudessa.
vaan valokuvissa onnistuu aina saamaan itselleen tihrusilmät, kaksoisleuan, kiiltävän ihon !