Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö naisia, jotka ovat kuvissa rumia, mutta luonnossa todellisia..

Vierailija
26.03.2014 |

kaunottaria?

Onko tällainen mahdollista?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sanoisi "kaunotar", mutta eräs ystäväni on semmoinen persoonallisen söpö jolla on nätti iho & kauniit silmät.. todellisuudessa.

vaan valokuvissa onnistuu aina saamaan itselleen tihrusilmät, kaksoisleuan, kiiltävän ihon !

Vierailija
22/36 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 22:17"]

Heh, huvittaa nämä minä-vastaukset tässä ketjussa :)

[/quote]

Joo. Usein voi johtua ihan siitä, että itseä on tottunut näkemään peilikuvassa ja sitten kun valokuvassa näkee sen todellisuuden, joka on siis ns. peilikuva verrattuna siihen peilikuvaan, se näyttää omissa silmissä oudolta. Kukaanhan meistä ei ole kasvoiltaan ihan symmetrinen. Siksi ero peilikuvan ja todellisuuden välillä voi olla isokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri on tälläinen. Itse näytän myös kamalalta kuvissa, mutta ekä mä näytän tosiaan vain itseltäni. Sen sijaan kaverin kohdalla voi arvioida objektiivisesti.

Yksi lapsistani on sitten toinen ääripää. Superkuvauksellinen. Kaikki kuvat onnistuu.

Vierailija
24/36 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Minä. Oikeesti. Haluutko todisteita?

Vierailija
25/36 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kai. Kuvissa itsestäni näen hirviön mutta moni kehuu kauniiksi.

Vierailija
26/36 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vittumainen sisko, ihan oikein sille kun ei tiedä kuinka nätti on oikeasti, kuvissa näyttää 10kg lihavammalta ja jotenkin hompsuiselta vaikka oikeasti on kaunis.

Vierailija
27/36 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä todellisesta kaunottaresta, mutta ystäväni on mielestäni varsin hyvännäköinen livenä. Kuvissa hän aina vääntää ihmeellisen epäluonnollisen "hymyn" naamalleen ja näyttää jos ei nyt rumalta niin ei kyllä hyvältäkään. Olen nähnyt hänen hymyilevän oikeasti miljoona kertaa, ja se EI ole se ilme joka hänellä on kuvissa.

Vierailija
28/36 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös ilmoittaudun tähän. 

Vierailija
29/36 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudella Hannele. Saa ihmeen hyviä kuvia itestään blogiin, yleensä ihan kamalan näköinen, poseeraa liikaa. Luonnossa paljon paremman näköinen, ei niin läski.

Vierailija
30/36 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ala-asteen luokkakaveri, kaunis kuin mikä, mutta aina kuvissa oudon torjuvan ja paheksuvan (!) näköinen.  Ei siis tykkää olla kuvattavana.

Vierailija
31/36 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle on sanottu usein että olen luonnossa kauniimpi kuin kuvissa. Mulla on siis tosi pyöreä pää ja pieni nenä, ja jotenkin kuvissa se nenä hukkuu siihen massiviseen pallopäähän ja näytän vähän omituiselta. En varmaan luonnossakaan ole mikään kaunotar, mutta kuitenkin vähän normaalimman näköinen. ;)

Vierailija
32/36 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 21:41"]

Minä myös ilmoittaudun tähän. 

[/quote]

ööh, mistä sä tiedät olevasi kaunis?

Vierailija
33/36 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä

Vierailija
34/36 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, huvittaa nämä minä-vastaukset tässä ketjussa :)

Vierailija
35/36 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vain heitä, jotka kuvissa ovat kauniimpia kuin livenä... Kun livenä näkee..... HERRANJUMALA...

Vierailija
36/36 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 22:45"]

Tunnen vain heitä, jotka kuvissa ovat kauniimpia kuin livenä... Kun livenä näkee..... HERRANJUMALA...

[/quote]

tunnet varmaan anoppini

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän