Miten joku voi pitää normaalina
että yli 30-vuotias katselee sillä silmällä jotain 20 kesäistä? Vankilaan tuollaiset efebofiilit kuuluisivat. Suojaikäraja on liian matala.
Kommentit (8)
Minä katselin kyllä sillä silmällä kolmekymppistä 20-vuotiaana ja tein hänen kanssaan lapsenkin.
Opiskelen parikymppisten kanssa (alanvaihto). Paljon pyörii kuumia parikymppisiä kissoja ympärillä. Vaikuttaisi, että ainakaan parikymppisten naisten mielestä suhteessa kanssani ei ole mitään epänormaalia. Paria on jo kokeiltu, ja ehkäpä kolmas kerta vielä toden sanoo ja oma parikymppinen tuleva vaimokin löytyy.
t. 34-vuotias, hyväkuntoinen ja nuorekas mies
Niin tai 40v 30- vuotiasta? Vankilaan sekin.
Ei nyt suoraan liity tähän, mutta melkein; miksi missikisat ovat edelleen ni-in suosittuja? En usko, että niitä katsovat vain missien iköiset jääkiekkolijat ja / tai missikanditaatteja nuoremmat.
Jos katselee jotain rupsahtanutta yli 18-vuotiasta sillä silmällä niin tuleepi pian näärännäppy silmään.
Hahaa, minä olen 21 ja aviomieheni 44, mitäs siitä sanot?
Olet ilmeisesti yli 30v mies, joka on saanut erittäin huonoa palautetta n.20v nuorilta naisilta :D Kuule, ei kannata mennä tosta vaan iskemäänkään.
Ensin pitäisi katsoa olisiko edes minkäänlaisia mahdollisuuksia.
Vanhemmillakin miehillä voi olla, mutta sekin vähän riippuu ja sultakin pitäisi löytyä tervettä itsekritiikkiä.
Ensiksikin; Näytätkö Johnny Deppiltä vai enemmänkin joltain Pekko Aikamiespojalta?
Toiseksikin: Onko ÄO sun mielestä vaan luku, jolla ei ole mitään merkitystä?
Kolmanneksikin: Onko ikä sun mielestä vaan luku, jolla ei ole mitään merkitystä, silloin kun sinä olet se vanhempi osapuoli? Muttei muuten.
Olen samaa mieltä! T: Parikymppinen